מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דפיברילטור - המכשיר שמציל חיי אדם בכל יום

בדיקת תקינות דפיברילטורהמציאות שלאחר הקורונה הוכיחה כמה מרחבים ציבוריים זקוקים לציוד רפואי מציל חיים. כיום יש מעט מכשירים רפואיים המסוגלים להציל חיים בזמן חירום כמו דפיברילטור Automated External Defibrillator) AED) המיועד לשימוש במצבי דום לב וניתן לשימוש על ידי עוברי אורח ואנשי צוות רפואי כאחד, ואינו דורש ידע או ניסיון קודם.

למרבה השמחה, ניתן לראות שדפיברילטורים הפכו ליותר ויותר נפוצים במרחבים ציבוריים, במקומות עבודה ואפילו בבתים פרטיים. הם ממלאים תפקיד חשוב ומכריע במניעת טרגדיות במהלך מצבי חירום הכוללים דום לב פתאומי.

במאמר הבא נענה על כמה שאלות חשובות – מדוע דפיברילטורים צריכים להיות זמינים במרחבים ציבוריים, מי יכול להשתמש בהם, כמה עולה דפיברילטור וגם, כמה עובדות חשובות על המכשיר מציל החיים הזה, בואו נתחיל!

מדוע יש להחזיק דפיברילטורים בשטחים ציבוריים?

  • מספק מענה מידי ויעיל למצבי דום לב – דום לב פתאומי יכול לפגוע בכל אחד ואחת, בכל זמן ובכל מקום. הנגשת מכשירי AED במרחבים הציבוריים מבטיחה שברגעים הקריטיים שלאחר דום לב, ניתן יהיה להגיש עזרה מצילת חיים תוך חסכון עצום בזמן, מה שיכול לסייע במניעת פגיעת ראש. 
 
  • תפעול ידידותי למשתמש – דפיברילטורים הם מכשירים המתוכננים להיות פשוטים לשימוש, מה שהופך אותם לנגישים לאנשים ללא הכשרה רפואית. הם מספקים הנחיות קוליות וחזותיות ברורות, ומדריכים את המשתמשים בתהליך הדפיברילציה, מה שאומר שאפילו עוברי אורח יכולים להציל חיים.
 
  • רגישות לזמן – זמן הוא הפקטור הכי קריטי במהלך מצבי חירום לבביים. על כל דקה שחולפת ללא דפיברילציה, סיכויי ההישרדות יורדים בכ-10%. הזמינות המהירה של הנגשת דפיברילטורים מגדילה משמעותית את ההסתברות לתוצאות מוצלחות.
 
  • השלמה של החייאה – בעוד שהחייאה חיונית לשמירה על זרימת הדם, החזרת קצב לב תקין דורשת לעתים קרובות פעולת דפיברילציה. מכשירי AED פועלים במקביל למאמצי החייאה, ומגבירים את הסיכויים להחייאה מוצלחת.

כמה עולה דפיברילטור?

העלות של דפיברילטור עשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים:

 
  • תכונות ויכולות: חלק מהדפיברילטורים מגיעים עם תכונות נוספות כגון ניטור א.ק.ג, רישום נתונים או התאמה ייעודית לילדים, העלולות לייקר את העלויות.
  •  
  • מותג ודגם: המחיר בין מותגים שונים עלול להתשנות, מותגים מוכרים עם מוניטין חזק של אמינות עשויים לעלות מעט יותר ממותגים חדשים.
 
  • אביזרים נוספים: יש לתת את הדעת על תוספות של אביזרים חיוניים כמו רפידות אלקטרודות וסוללות ונרתיקי נשיאה הנחוצים לתפקוד תקין של המכשיר.
 

יחד עם זאת ניתן להעריך כמה עולה דפיברילטור בסיסי, ממוצע המחירים עשוי לנוע בין 3800 שקלים ועד 9000 שקלים. המחירים עבור דגמים מתקדמים, עם תכונות נוספות עשוי להשתנות ולעלות אף יותר כך.

לצד זה שזו עשויה להיראות כמו השקעה גדולה, היא משתלמת מאוד ברגע האמת בו היא מצילה חיים שאין להם מחיר.

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

דפיברילטור פיליפס נייד מחיר

האם כל אחד יכול להשתמש בדפיברילטור?

אחת התכונות המדהימות של דפיברילטורים היא הידידותיות למשתמש, כמעט לכל משתמש. הם מיועדים לשימוש על ידי אנשים עם מעט או ללא הכשרה רפואית. הנה כמה סיבות שכל אחד ואחת יכולים להשתמש בדפיברילטור:

  • הוראות ברורות: מכשירי AED מספקים הנחיות פשוטות, שלב אחר שלב באמצעות הנחיות קוליות ורמזים חזותיים. המשתמשים פשוט צריכים לעקוב אחר ההוראות שהמכשיר מספק.
 
  • ניתוח אוטומטי: מכשירי AED מצוידים ביכולות ניתוח קצב אוטומטי. הם מעריכים את קצב הלב של האדם הסובל מדום לב וקובעים אם יש צורך בהלם. אם כן, המכשיר ינחה את המשתמש לבצע את ההלם.

כמה עובדות על דפיברילטורים שאולי לא ידעתם

  • תחזוקה – תחזוקה שוטפת היא חיונית כדי להבטיח שמכשירי AED יהיו תמיד במצב עבודה תקין. זה כולל בדיקת רמות הסוללה ותאריכי התפוגה של רפידות האלקטרודות.
 
  • הדרכה – בעוד שמכשירי AED קלים לשימוש, אימון בהחייאה ותפעול AED יכול להגביר את הביטחון והיעילות במצב חירום.
 
  • מיקום – המיקום שבו תציבו את הדפיברילטור הוא קריטי במיוחד. עליו להיות מוצג בצורה בולטת באזור נגיש ומסומן בשלט ייעודי.
 

כמה מילים לסיכום

דפיברילטורים הם המכשירים שיכולים להיות ההבדל בין חיים ומוות של האדם הסובל ממצב חירום לבבי. הצבת דפיברילטורים במרחבים ציבוריים והגברת הנוכחות שלהם הן פעולות קריטיות. דפיברילטורים מעצימים אנשים ללא הכשרה רפואית ומעניקים להם את האפשרות להציל חים!

הגיע הזמן לצייד את המרחבים הציבוריים בדפיברילטורים מצילי חיים!

חברת אריאל מדיק מזמינה אתכם לבחור דפיברילטור קומפקטי, יעיל וייעודי לצרכים שלכם!

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

אנחנו בחברת ARIEL MEDIC נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות לרכישת ציוד רפואי כגון דפיברילטור.

ליצירת קשר – צוות המקצוענים שלנו לשירותכם:
צוות ARIEL MEDIC
מוקד ארצי : 03-9072734
sales@A101.co.il

**התוכן המוגש נועד להעשרה והרחבת הידע ואין לראות בו תחליף להתייעצות רפואית בעת הצורך.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה