מוקד ארצי :  03-9072734

ציוד עזרה ראשונה

אצלנו ב׳אריאל מדיק׳ תוכלו למצוא מגוון עשיר של ציוד עזרה ראשונה המתאים לכל צורך או מטרה, ערכות עזרה ראשונה וערכות החייאה מוכנות ומונגשות בהתאם לתקנות העדכניות ביותר וכן, ציוד נוסף לצרכים נוספים. כל המוצרים הינם איכותיים, מקצועיים ונוחים וקלים לשימוש ולתפעול, במחירים אטרקטיביים במיוחד!

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון ציוד העזרה הראשונה העומד לרשותנו, אשר ניתן לרכוש ולהציל בכל ארגון, בית, חברה ועסק.
תוכלו ליצור קשר ישיר עם מחלקת המכירות בטלפון: 03-9072734 

במהלך השנים האחרונות, ישנה האצה בתחום הטכנולוגיה הרפואית אשר בזכותה ישנו ציוד רפואי איכותי, מקצועי, קל ונוח לשימוש ולתפעול וספציפי לכל אדם או צורך. תחום הציוד הרפואי הינו רחב ומתפרס על קטגוריות רבות אשר ביניהן ערכות עזרה ראשונה בסיסיות ומתקדמות, ציוד רפואי אישי ומתקדם, חמצן ומוצרי נשימה, מוצרים לצוותי רפואה מיומנים ועוד.

 

לאיזה ציוד עזרה ראשונה אנו זקוקים?

במידה והציוד מיועד לארגון או חברה אשר עליה לעמוד בתקנות ממשלתיות, לרשותכם עמוד ״בדוק את עצמך״, אשר נכתב ונערך ע״י צוות מומחי התוכן שלנו במיוחד עבורכם. כאשר ניגשים למלאכת הרכבת ובחירת ציוד העזרה הראשונה לעסק, לארגון או לבית, יש לקחת בחשבון מספר דברים:

  1. משתמשי הציוד – האם הציוד מיועד לשימוש ע״י אנשים מיומנים, אשר עברו קורס עזרה ראשונה, חובשים, רופאים או פרמדיקים? 
  2. תצורת הציוד – במידה והציוד מיועד לשימוש משרדי יהיה נוח למקם אותו במקום נגיש לכל בתוך ארון או תיק, אך במידה והציוד מיועד לטיפול רפואי בשטח או בטיול – רצוי יהיה לרכוש תיק גב מרופד ומותאם.
  3. הצבת ציוד לפי תקנות ממשלתיות – במידה והארגון או העסק צריכים לעמוד בתקן ממשלתי, יש לפעול על פיו. 

בחירה מושכלת 

בעת רכישה או שדרוג של ערכת עזרה ראשונה, עלינו לבחון את הצרכים שלנו, כאשר שאיפתנו היא למצוא את הציוד המדויק והמוצלח ביותר עבורנו. ככלל, על ציוד רפואי להיות איכותי, יעיל ונוח לשימוש ולתפעול ועם כמות מספקת ממנו. כך למשל ישנם פריטים מסוימים אשר רצוי שיהיו ספייר כגון חבישות, פלסטרים ועוד ואילו בתכשירים אחרים, כאלו שתוקפם קצר לרוב, אין צורך לרכוש כמויות גדולות אלא למלא בהתאם לצורך. 

טיפים בעת רכישת ציוד עזרה ראשונה

הגשת עזרה ראשונה הינה חשובה ביותר בזמן אירוע חירום רפואי. לכן, כדי לצלוח במשימת הזמנת הציוד הרפואי, צוות המומחים שלנו כתב במיוחד עבורכם טיפים חשובים לפני רכישת הציוד:

  • אדם אחראי – רכישת ציוד עזרה ראשונה אינה דבר של מה בכך. רצוי להגדיר אדם מסוים וזמן להשלמת המשימה.
  • הציוד – רצוי לבחור ציוד המותאם לצרכי העסק / החברה / המשפחה, כמו כן להקפיד על רכישה מחברה טובה, וותיקה ובעלת שירות איכותי.
  • מיקום – יש למקם את ערכת העזרה הראשונה במקום גלוי ונגיש.
  • בדיקות – יש להקפיד על בדיקת מלאי ותוקף של הציוד ולרעננו בעת הצורך. 
  • קורס עזרה ראשונה – אנו ממליצים לכל אדם שאינו בעל הכשרה רפואית, לעבור קורס עזרה ראשונה ורענן בעת הצורך. 

אנו ממליצים להיעזר באתר ובצוות המקצועי שלנו אשר ישמח לסייע ולענות לכל שאלה!

 

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה