מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דפיברילטור פיליפס - הטכנולוגיה שמצילה חיים בלחיצת כפתור

דפיברילטור PHILIPS אוטומטי מבית פיליפס

בתחום המפותח של מצבי חירום רפואיים, מעט חברות מפתחות מוצרים שמדייקים בזמן במצבים קריטיים כמו דום לב פתאומי (SCA). מדי שנה, אלפי אנשים מאבדים את חייהם כתוצאה מדום לב פתאומי, והמפתח לשיפור שיעורי ההישרדות טמון לרוב ביישום מהיר של דפיברילציה. 

בין הדפיברילטורים הרבים הזמינים בשוק, הדפיברילטורים של פיליפס ביססו את עצמם כמגדלור של תקווה ברגעים קשים כאלה.

אנחנו הולכים לבחון את החשיבות העליונה של דפיברילטורים בזמן חירום רפואי, ולמה דפיברילטור פיליפס עושה את העבודה טוב יותר מהשאר.

דפיברילטור פיליפס: במצב דום לב, מהירות התגובה יכולה להציל חיים!

דום לב פתאומי הוא אירוע מפחיד שיכול לפגוע בכל אחד, ללא קשר לגיל או למצב בריאותי. זה מתרחש כאשר הלב פתאום מפסיק לפעום ביעילות, מה שמוביל לאובדן פתאומי של זרימת הדם לאיברים חיוניים, כולל המוח. התוצאה היא אובדן הכרה מידי, הפסקת נשימה, ובסופו של דבר, מוות אם לא מטפלים בחולה באופן מידי.

כשמדובר בדום לב, כל דקה ואפילו כל שנייה חשובים. על כל דקה שחולפת ללא דפיברילציה, סיכוי ההישרדות יורד ב-7-10%. המציאות החריפה הזו מדגישה את החשיבות הקריטית של טכנולוגיית דפיברילציה נגישה, יעילה ומהירה! 

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

מה היתרון של דפיברילטור פיליפס?

פיליפס, הינה חברת טכנולוגית המתמחה בייצור ציוד רפואי מתקדם, היא זכתה בשם מעולה בכל רחבי העולם, הודות לתרומה המשמעותית שלה לתחום הדפיברילציה, עם מגוון דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים מתקדמים (AED) ודפיברילטורים ברמה מקצועית. 

להלן כמה היבטים מרכזיים שמבליטים דפיברילטור פיליפס מעל כל השאר:

  • עיצוב ידידותי למשתמש: הדפיברילטורים של פיליפס ידועים בעיצובם הידידותי למשתמש, מה שהופך אותם לנגישים הן לאנשי מקצוע בתחום הבריאות והן לעוברי אורח ללא כל ניסיון כאחד. הנחיות קוליות ברורות וחזותיות מנחות את המשתמשים בתהליך הדפיברילציה, ומבטיחות שגם אלה ללא הכשרה רפואית יוכלו לספק טיפול מציל חיים.

  • טכנולוגיה אמינה: פיליפס משתמשת בטכנולוגיה חדשנית בדפיברילטורים שלה כדי לספק ניתוח מדויק ומהיר של קצב הלב. דיוק זה חיוני בקביעה האם נדרש שוק חשמלי כדי להחזיר את קצב הלב התקין.

 
  • היצע מכשירים מגוון: פיליפס מציעה מגוון רחב של דפיברילטורים, כולל דפיברילטורים חיצוניים אוטומטיים (AED) המיועדים לשימוש הציבור הרחב, וגם דפיברילטורים מקצועיים המיועדים למוסדות בריאות. 

דפיברילטור מוניטור פיליפס מפרט
  • פיצ’רים מתקדמים: חלק מהדפיברילטורים של פיליפס מגיעים מצוידים בתכונות מתקדמות כגון ניטור א.ק.ג, יכולות עקיפה ידנית והפיכת קרדיו מסונכרנת, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של מצבים רפואיים.

  • אינטגרציה למערכות חיצוניות: הדפיברילטורים של פיליפס משתלבים לעתים קרובות בצורה חלקה עם מערכות מידע רפואיות, ומאפשרים לספקי שירותי בריאות לגשת לנתוני חולים קריטיים ולייעל את התגובה שלהם במצבי חירום.

 
  • מספק תגובה מיידית: הדפיברילטורים של פיליפס מיועדים לפריסה מהירה. כאשר מתרחש דום לב, כל שנייה היא יקרה. הפעולה המהירה והאינטואיטיבית של מכשירים אלו מבטיחה שניתן לבצע דפיברילציה באופן מידי ובכך להציל חיים.

  • שחזור קצב לב תקין: הדפיברילטורים של פיליפס מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת להערכת קצב הלב, ובמידת הצורך, מתן שוק חשמלי מבוקר כדי להחזיר את קצב הלב התקין. התערבות זו יכולה להיות ההבדל בין חיים למוות.

כמה מילים לסיכום 

במציאות שמתרחשים בה לא מעט מצבי חירום רפואיים, הדפיברילטורים של פיליפס מופיעים כמגדלור של תקווה במצבי דום לב פתאומי. העיצוב הידידותי למשתמש, האמינות והזמינות הנרחבת שלהם מחזקים אנשים, אנשי מקצוע בתחום הבריאות וקהילות להגיב במהירות וביעילות מול מצב חירום. החיים שניצלו באמצעות שימוש בדפיברילטור פיליפס הם עדות לתפקיד המרכזי שהטכנולוגיה הזו ממלאת בשיפור שיעורי ההישרדות והגברת הסיכויים לתוצאה חיובית במהלך מקרים של דום לב פתאומי.

רוצים לרכוש דפיברילטור? אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר!

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

חברת אריאל מדיק מתמחה באספקת דפיברילטורים מקצועיים ואיכותיים למרחבים ציבוריים ולמוסדות רפואיים.

אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו, לבחור את הדפיברילטור המתאים ביותר עבורכם.

אריאל מדיק - באנר שקוףאנחנו בחברת ARIEL MEDIC נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות לרכישת ציוד רפואי כגון דפיברילטורים.

ליצירת קשר – צוות המקצוענים שלנו לשירותכם:
צוות ARIEL MEDIC
מוקד ארצי : 03-9072734
sales@A101.co.il

**התוכן המוגש נועד להעשרה והרחבת הידע ואין לראות בו תחליף להתייעצות רפואית בעת הצורך.

 

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה