מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לתחזק דפיברילטור, מא’ ועד ת’

הגדלתם לעשות, ציידתם את המרחב הציבורי בדפיברילטור חדש שיציל חיים בשעת חירום. זה בהחלט נהדר! השלב הבא הוא, לוודא שהדפיברילטור שלכם יהיה מוכן לכל תרחיש – כדי לעשות את זה, עליכם לדאוג לתחזוקה בסיסית וקבועה, החל מלבדוק שהמכשיר עובד, לנקות אותו אחרי השימוש וכשצריך, להחליף סוללות ורפידות.

תחזוקה שוטפת תעזור למכשיר לעבוד כמו שעון שוויצרי, תמצע קלקולים מיותרים ותחסוך לכם זמן, כאבי ראש וכסף.

הכנו עבורם מדריך מקיף לאיך ומתי מתחזקים דפיברילטורים:

כיצד מתחזקים דפיברילטור?

אתם תשמחו לגלות שתחזוקת דפיברילטור זה לא מדע טילים, האמת שזה די פשוט. אתם יכולים להתייחס לזה כמו טיפול 10,000 שעושים פעם בכמה חודשים.

הנה כמה פעולות בסיסיות שיסייעו לכם לשמור על חיי הדפיברילטור שלכם:

  • החליפו אלקטרודות בהתאם להוראות היצרן- הצלתם חיים באמצעות הדפיברילטור לאחרונה? כל הכבוד! זכרו להחליף את האלקטרודות מייד אחרי השימוש. בדפיברילטורים מסוימים תדרשו לעשות זאת רק אחרי שנתיים, או חמש שנים. אל תדאגו, אתם יכולים לרכוש מאיתנו גם אלקטרודות בודדות

אלקטרודות למכשירי החייאה lifeline

  • שמרו על הדפיברילטור נקי – כדי לוודא שהדפיברילטור שלכם תמיד יהיה מוכן כשתצטרכו אותו, עליכם לשמור עליו נקי מאבק, או לכלוכים אחרים. נקו את החלק החיצוני של הדפיברילטור מדי פעם בעזרת נייר מגבת מחוטאת באלכוהול, או חומר אנטיבקטריאלי אחר.


  • וודאו כי הדפיברילטור תמיד מוטען – בין אם השתמשתם בדפיברילטור לאחרונה, או לא – עליכם לבדוק שהוא תמיד יהיה מחובר לחשמל. כך תוכלו להיות בטוחים שהדפיברילטור יהיה תמיד עם כוחות מלאים להציל חיים של אנשים. אתם תמיד יכולים להציץ במנורת החיווי שלו ולראות האם הסוללה מלאה – צבע ירוק. במידה והנורה בצבע אדום, סימן שהסוללה התרוקנה ועליכם להטעין אותה. 


  • בדקו שהסאונד של ההוראות עובד – כדי לעשות את זה, אתם צריכים לפתוח את המכסה ולהדליק את הדפיברילטור ממש כמו בזמן אמת. הקשיבו להוראות הקוליות ושימו לב שהם מסונכרנות עם ההוראות המופיעות בצג של המכשיר. 

 

תחזוקה טובה עוברת דרך בדיקות תקופתיות

  • בדיקת תקינות יומית – פעם ביום שימו לב שנורת החיווי בצבע ירוק, זה אומר שהיא תקינה ועשיתם את שלכם. במידה והנורה אדומה, זה סימן לתקלה כלשהי. תוכלו לזהות את הבעיה באמצעות ספר ההוראות המגיע עם הדפיברילטור.


  • בדיקת התוקף של הסוללות והאלקטרודות – מדי חודש עליכם לוודא שהסוללות והאלקטרודות עדיין בתוקף וטובות לשימוש. במידה ופג תוקפן, זה הזמן להצטייד בסוללות ואלקטרודות חדשות. אתם לא צריכים ללכת רחוק בשביל זה, חברת אריאל מדיק מספקת ציוד רפואי בתפזורת, כך שתוכלו להצטייד בכל מה שנחוץ לכם.

 

טיפ קטן לדרך – כדי לעמוד בכל המשימות, אנחנו ממליצים לעשות רשימה מסודרת ולסמן ווי בכל פעם שביצעתם את המשימה. כך לא תפסחו על שום בדיקה והכל יתנהל כשורה. 

האם ומתי יש להחליף את הסוללה בדפיברילטור?

כל יצרן מגיע עם הוראות מעט שונות, אבל באופן כללי אורך חיי הסוללות של הדפיברילטורים נעים בין שנתיים לחמש עד שש שנים. ניתן לבדוק זאת בקלות בהוראות היצרן המופיעות הספר ההוראות של המכשיר.  

האם ניתן לתקן דפיברילטור שהתקלקל?

כאמור לעיל, במידה והדפיברילטור מאותת לכם על תקלה. מומלץ לעיין בעלון המגיע ביחד עם המכשיר, זה יכול לסייע לכם באיתור ותיקון הבעיה באופן עצמאי. 

אם אתם מתקשים לאתר את הבעיה, או לתקן אותה אנחנו ממליצים לגשת לאיש מקצוע, או לחברת היצרן שיתקנו את התקלה. ניסיונות מרובים עלולים לגרום יותר נזק מתועלת. 

השתמשתם בדפיברילטור? אל תשכחו להכין אותו לפעם הבאה!

זה באמת מרגש להציל חיים בזמן אמת. אל תשכחו לטפל בדפיברילטור ולהכין אותו למקרה החירום הבא. זה די פשוט, עליכם לנגב היטב את הדפיברילטור במגבון אנטיבקטריאלי, או במטלית עם אלכוהול כמצוין לעיל. החליפו את הערכה החד-פעמית הכוללת רפידות וסכיני גילוח במידה ונעשה בה שימוש.

דפיברילטור חצי אוטומטי P350כמה מילים לסיכום

שמירה על הדפיברילטור זה באמת לא סיפור כזה גדול. ברגע שמתרגלים לרוטינה הזאת, זה הופך להיות משימה קלילה ומהירה. דפיברילטור זוכה לחיים ארוכים ואתם זוכי להציל חיים, לשנים רבות!  

הגיע הזמן להתחדש בדפיברילטור ובציוד נלווה? אתם בחברה טובה!

אריאל מדיק, הינה חברה המספקת ציוד רפואי ברמה הגבוהה ביותר, הבריאות שלכם נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה