מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיבות ציוד רפואי במתן טיפול רפואי

כמעט כולנו עקבנו בחשש אחר המרכזים הרפואיים בזמן הקורונה ובסיטואציות נוספות בהן לא היה מספיק ציוד רפואי בכדי להעניק טיפול הולם לאנשים הזקוקים לו. המצב הזה לא עלול לייצר פגיעה פיזית, אלא גם לזרוע בהלה ברגע של משבר. 

לציוד רפואי יש תפקיד משמעותי – במרפאות, בתי חולים, מרחבים ציבוריים ופרטיים גם יחד – בטיפול והצלת חייהם של אנשים שנפצעו, או חלו. 

חברת אריאל מדיק מספקת ציוד רפואי מציל חיים בפריסה ארצית. ציוד רפואי בתפזורת, ערכות עזרה ראשונה מקצועיות, מכשירים מתקדמים להצלת חיים ולמעשה, כל מה שאתם צריכים כדי להעניק עזרה בצורה מקצועית, מיידית ויעילה.  

 

ציוד רפואי למרפאות

אילו מוצרים נכנסים מתחת למטריה של ציוד רפואי?

המנוח ציוד רפואי מתייחס לקשת רחבה של מוצרים שנועדו להגיש עזרה ראשונה – החל ממוצרים בסיסיים המסייעים לטיפול בפציעות קלות כגון, פצעים שריטות וכוויות, ועד לציוד מציל חיים כמו, מכשירי החייאה, חמצן וציוד לפינוי פצועים. 

אנחנו יודעים שלכל אדם פצוע, או חולה יש צריכים ספציפיים. זו הסיבה שתמצאו אצלנו מגוון רחב של מוצרים וגם קורסי עזרה ראשונה שיעניקו לכם ידע ויכולת להעניק עזרה. ולמעשה כך מה שאתם צריכים כדי להפוך את העסק, או המרחב שלכם למקום בטוח. אילו מוצרים נכללים בהגדרה של ציוד רפואי?

  • ערכות עזרה ראשונה מכלול של ציוד עזרה ראשונה שנועד לתת מענה רפואי במקרים של פציעות, כוויות, נקעים וכו’, הכוללים תחבושות, פלסטרים, חומרי חיטוי, משחה לכוויות, פינצטה, מזרקי אפיפן ועוד.

ערכת עזרה ראשונה

  • מכשירי החייאה דפיברילטורים הינם מכשירי החייאה קומפקטיים ויעילים המזהים את קצב פעימות הלב, ובמקרה של דום לב או הפרעה לבבית אחרת, הם מחזירים את קצב הלב לסדרו בעזרה מן הלם חשמלי מדוד.   
  • ציוד חילוץ ופינוי – ציוד רפואי שנועד לסייע בפינוי מהיר ויעיל של פצועים, או חולים על גבי אלונקות ובנוסף ציוד משלים, צווארונים לקיבוע הצוואר, שמיכת מילוט, פנסים וכו’.
  • אפודים זוהרים – חלק מציוד רפואי כולל לבוש מתאים בין אם מדובר בחילוץ בשעת לילה ויש צורך לבלוט בשטח, או אפודים זוהרים עבור אנשי מקצוע במילוי תפקידם.   

מה החשיבות של ציוד רפואי?

ציוד רפואי הוא בעל חשיבות עליונה עבור כל עובדי שירותי הבריאות. להיות מצוידים בציוד הנכון ובזמן הנכון, מאפשר לכם להגיש עזרה ולטפל בפצועים, או חולים ביעילות, תוך מניעת פתולוגיות פיזיות ופסיכולוגיות. 

בין אם אתם רופאים, מדריכי כושר, או עובדים במשרד – כך תוכלו למנוע אסונות ולהבטיח החלמה מהירה יותר עבור האדם שנפצע, או חלה.

כיום, השוק רווי בציוד רפואי זול. זה אולי יכול לחסוך לכם כמה שקלים, אבל זה ממש לא מבטיח טיפול טוב. ליקויים בציוד הרפואי עלולים לסכן את חייו של המטופל. זו הסיבה העיקרית לכך שמרפאות, מכוני כושר בתי חולים וכל בית עסק המגיש עזרה ראשונה צריכים להשקיע רק בציוד רפואי מהשורה הראשונה.

לצד ציוד איכותי, יש לבצע בדיקות שגרתיות בכדי לוודא שהציוד הרפואי תקין ויוכל לשמש אתכם בעת הצורך. 

 

כמה מילים לסיכום 

תאונות שונות הם חלק בלתי נפרד מהחיים, הן יכולות להתרחש בזמן העבודה, בבית או בשעת בילוי. לא תמיד ניתן לצפות ולמנוע אותן, אך בהיערכות נכונה ניתן להעניק עזרה ראשונה לאדם פצוע או חולה, ובכך לזרז את התהליך ההחלמה ולמנוע התדרדרות נוספת. 

החלטתם להצטייד בציוד רפואי איכותי ומקצועי?

חברת אריאל מדיק, מספקת ציוד רפואי מציל חיים בערכות ובתפזורת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לצייד אתכם בציוד רפואי איכותי ומקצועי. 

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה