מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציוד עזרה ראשונה בתפזורת

אחת השאלות הכי נפוצות שאנחנו מקבלים היא, האם כדאי לרכוש ציוד עזרה ראשונה בתפזורת. התשובה המיידית שלנו, היא כן. רכישת ציוד עזרה ראשונה בתפזורת ובכמויות גדולות יכולה לחסוך לכם כסף, לשמור אתכם מוכנים יותר ולאפשר לכם לעזור לאנשים ברגע של מצוקה. 

ארגונים מקצועיים (ואנשים פרטיים) יכולים להנות מאספקה איכותית, שתצייד את מרחב העבודה, או המגורים. יחד עם זאת, הדבר האחרון שאתם רוצים, זה לרכוש ציוד שיתבלה או יבלע בבלגן העלול לגרום לאובדן של ציוד, מאמץ וכסף. 

בפוסט שלהלן נרכז עבורכם את כל המידע על מתי, היכן וכיצד לקנות ציוד רפואי בתפזורת. בואו נתחיל. 

 

 

מהם היתרונות של רכישת ציוד עזרה ראשונה בתפזורת?

לפני שנצלול לעומק, בואו נדבר על כמה מהיתרונות של רכישת ציוד עזרה ראשונה בתפזורת ובכמויות גדולות. 

הצטיידות בציוד עזרה ראשונה איכותי ומקצועי הוא בעל ערך רב במובנים רבים. יחד עם זאת, זה חיוני שתהיה לכם תוכנית, או הבנה של ניהול נכון של ציוד רפואי. 

 אז אם אתם שוקלים לרכוש ציוד עזרה ראשונה בתפזורת, הנה כמה יתרונות:

  • תפקוד החברה, הארגון או משק הבית שלכם לא ייפגע במידה ומישהו נפצע.
  • רכישה מרוכזת מוזילה עלויות באופן משמעותי
  • כך תוכלו לסייע לכל אדם הנקלע למצוקה. 
  • הציוד מחזיק לשנים רבות, במקום יבש ובטוח

כל ארגון, מוסד מקום עבודה ואם תשאלו אותנו, אז גם כל בית זקוק לציוד עזרה ראשונה בתפזורת. החיים כמו חיים מלאים בהפתעות ובמוקדם או במאוחר מישהו יזדקק לפריט אחד או יותר מהערכה, זה יכול לסייע במקרים קלים בהם מישהו נחתך או נכווה, או במקרים קיצוניים יותר, כמו פיגועים או אירועים לבביים. כך, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם, אתם מוכנים לכל תרחיש.  

יתרון משמעותי הוא שכמעט כל הפריטים בעלי תוקף של שנים רבות, או לא יכולים להיות פגי תוקף מבחינה טכנית. זה מאפשר לכם כאגון, או חברה גדולה לרכוש כמות גדולה של מוצרים מבעוד מועד. 

ציוד עזרה ראשונה

ציוד עזרה ראשונה יכול לסייע בעת צרה 

לא כל האנשים מבינים את הערך הגדול שבלהחזיק ערכת עזרה ראשונה בהישג יד. חשוב לציין, כי גם שגרת היום הכי סטנדרטית כוללת מגוון סכנות שאנו לא מודעים אליהם עד שמתרחש מקרה חירום. ברגע שאתם מצוידים בציוד עזרה ראשונה בתפזורת, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם ערוכים לפחות לחלק מההתרחשויות שאתם עלולים להיתקל בהן כמו, הפעמת הלב, ניהול דרכי הנשימה, בקרת דימומים ועוד…
 

בקניית ציוד רפואי בתפזורת ובכמויות גדולות, אתם חוסכים ובגדול

פעמים רבות, ניתן לחסוך עלויות רבות בעת רכישת ציוד עזרה ראשונה בתפזורת. רק שימו לב שאתם רוכשים פריטים איכותיים ומקצועיים. חברות רבות מוכרות ציוד פגום בכמות גדולה ובמחיר נמוך. ציוד שאינו איכותי ולא תקין, מה שעלול לגרום יותר נזק מתועלת. 

 

כיצד יש לאחסן ציוד עזרה ראשונה בתפזורת?

 למרבה הצער, לא מעט אנשים רוכשים כמות גדולה של ציוד עזרה ראשונה מתוך רצון טוב להיות מוכנים לספק מענה בשעת הצורך, אך מאחר והם לא מאחסנים אותו כהלכה, מרבית הציוד נאבד, או נהרס. 

אנחנו ממליצים להקצות לציוד עזרה ראשונה מקום סגור, קריר ויבש, ללא שמש ישירה. זה יכול להיות ארון או מחסן. ולדאוג להפרדה בין מוצאים ומכשירים לבין תרופות.  

שימו לב! זה נהדר שיהיה לכם שטח אחסון מסוד ונקי עבור הציוד הרפואי שלכם, יחד עם זאת עליכם להקפיד לשמור את ציוד העזרה הראשונה במקום קרוב ונגיש. 

ציוד עזרה ראשונה בתפזורת – הנה כמה מוצרים שמומלץ להצטייד בהם

1# Burn Care – תכשיר לטיפול והקלה בכוויות 

ביום אם אתם אנשים פרטיים או בעלי חברה, כדאי שיהיה לכם תכשיר לטיפול בכוויות ושפשופים בהישג יד. הוא מצנן את האזור הפגוע, מסייע בשיכוך הכאב ומעודד את העור להחלים. 

2# מזרק אפיפן למבוגרים/לילדים 

במציאות של ימינו, יש לא מעט ילדים ומבוגרים הסובלים מאלרגיות מסכנות חיים. מזרק אפיפן בהישג יד זה מוצר שכל חברה או ארגון חייבים להחזיק בהישג יד. זה יכול להציל חיים במקרה שמישהו סובל מהתקף אלגיה.

מדובר במזרק אוטומטי, התרכובת של המזרק כוללת כמות מדויקת של אדרנלין, הוא פשוט ובטוח לשימוש עצמי בשעת הצורך ואין כל צורך בהכשרה או ידע רפואי בכדי להשתמש בו. 

3# מד חום דיגיטלי 

מדחום דיגיטלי הוא מוצר נוח ומהיר לבחינה מיידית של חום גוף. ניתן לראות את חום הגוף לאחר כמה שניות מרגע השימוש, עם הצפצוף המבשר על התוצאה הסופית. ניתן להשתמש עבור ילדים ומבוגרים, המדחום הדיגיטלי אינו מכיל כספית ובטוח לשימוש.

4# ערכת עזרה ראשונה לחברות וארגונים

כל חברה, או ארגון הפועלת לפי הוראות הבטיחות, נדרשות להחזיק בערכת עזרה ראשונה המיועדת ל- 1 עד 19 אנשים. הוא קל לנשיאה ולאחסון, ככולל כיסים ייעודים לאחסון מוצרים בנוחות. התיק מגיע מאובזר קומפלט במוצאים איכותיים ומקצועיים. 

בתוך התיק תמצאו את כל הציוד שיידרש לכם כדי להעניק עזרה ראשונה, במקרה של פציעה או מחלה.
 

היכן ניתן לרכוש ציוד עזרה ראשונה בתפזורת?

כשמדובר בבריאות שלכם, אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר! תוכלו למצוא בקלות, את כל המוצרים שאתם צריכים, באריאל מדיק ציוד רפואי ולהבטיח לעצמכם ראש שקט ובטוח. בכל מקרה, וודאו כי החברה ממנה אתם רוכשים עומדת בתקני בטיחות.

 

כמה מילים לסיכום

לא משנה אם אתם בעלי חברה, אנשים פרטיים או עובדי בארגון. ציוד עזרה ראשונה בתפזורת יכול להיות חלק קטן שישנה לכם את התמונה הגדולה, יעזור למזער פגיעות ופציעות חמורות ויהפוך את המרחב שלכם לבטוח ונעים יותר. 

רוצים לצייד את מרחב העבודה שלכם בערכות עזרה ראשונה ולא יודעים מאיפה להתחיל? אתם במקום הנכון! 

צרו איתנו קשר ונציגנו ישמחו לסייע לכם בהקדם –

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה