מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה ראשונה בעבודה - 5 פריטים חיוניים שכל בית עסק צריך שיהיה לו

ערכת עזרה ראשונהתאונות ומקרי חירום יכולים לקרות בכל מקום, כולל גם במקום העבודה. החזקת ערכת עזרה ראשונה מאובזרת היא חיונית להבטחת בטיחותם ורווחתם של העובדים. במאמר זה, נדון בחמשת הפריטים החיוניים שכל מקום עבודה צריך להחזיק בערכת העזרה הראשונה שלו כדי להגיב ביעילות למקרי חירום ולספק סיוע מיידי.

1. תחבושות דביקות וחבישות סטריליות:

תחבושות דביקות חיוניות לכיסוי חתכים קלים, שריטות ושפשופים. חבישות סטריליות, לעומת זאת, הן חיוניות לפציעות משמעותיות יותר. ישנם מגוון גדלים של תחבושות וחבישות סטריליות המבטיחות יכולת טיפול במגוון פצעים. פריטים אלו מסייעים במניעת זיהומים ומגנים על פציעות מפני נזקים נוספים.

2. מגבונים ומשחות חיטוי:

כדי למנוע זיהומים, יש לכלול מגבונים ומשחות חיטוי בערכת העזרה הראשונה. ניקוי פצעים במיידי עם מגבון סטרילי עוזר להפחית את הסיכון לזיהום. זה חשוב במיוחד במקומות עבודה שבהם חשיפה ללכלוך, אבק או מזהמים אחרים נפוצה.

מגוון ערכות עזרה ראשונה לעסקים>>

3. מדריך בסיסי לעזרה ראשונה:

מדריך עזרה ראשונה מקיף הוא משאב חשוב שצריך שיהיה זמין במקום העבודה. מדריך עזרה ראשונה יכול להדריך אנשים כיצד להגיב למצבי חירום שונים, מטיפול בסיסי בפצעים ועד למצבים חמורים יותר כמו שברים או אירועי לב. קיום מדריך עזרה ראשונה מבטיח שאפילו אנשים ללא הכשרה רשמית בעזרה ראשונה יכולים לספק סיוע ביעילות.

ספר עזרה ראשונה

כפפות ניטריל, 100 יחידות באריזה4. כפפות חד פעמיות:

כפפות חד פעמיות חיוניות להגן הן על הפצוע והן על הבן אדם הראשון שמגיע לעזור מפני הידבקות פוטנציאלית. יש לכלול כפפות חד פעמיות בערכת העזרה הראשונה כדי ליצור מחסום בין ידיו של העוזר הראשון לגוף של הנפגע. זה לא רק מונע התפשטות של זיהומים אלא גם שומר על רווחתם של מגישי העזרה הראשונה.

5. פרטי קשר לשעת חירום ורישומי עזרה ראשונה:

שמירה של פרטי קשר לשעת חירום כגון: שירותי חירום מקומיים והתקנים רפואיים הקרובים היא חיונית. בנוסף, שמירה על יומן של טיפולים של עזרה ראשונה יכולה להיות בעלת ערך רב הן עבור האדם שנפגע והן עבור כל אנשי המקצוע הרפואיים. מידע זה יבטיח רציפות ויסייע בכל טיפול רפואי בהמשך.

סיכום:

ערכת עזרה ראשונה מצוידת ומתוחזקת כהלכה היא מרכיב בסיסי בכל תוכנית בטיחות במקום העבודה. מעסיקים חייבים להבטיח שלעובדים שלהם הם תהיה גישה לכלים ולמידע הדרושים כדי להגיב ביעילות לפציעות או למקרי חירום. על ידי הכללת תחבושות דביקות, חבישות סטריליות, מגבונים ומשחות חיטוי, מדריך עזרה ראשונה בסיסית, כפפות חד פעמיות ופרטי יצירת קשר לשעת חירום, מקומות עבודה יכולים ליצור סביבה בטוחה יותר לעובדים שלהם ולהיות מוכנים טוב יותר לתקריות בלתי צפויות. הכשרה קבועה בנושא נהלי עזרה ראשונה ובדיקות תקופתיות של ערכות עזרה הראשונה יכולים לשפר עוד יותר את הבטיחות במקומות העבודה ולתרום לסביבת עבודה בריאה ובטוחה יותר.

מגוון ערכות עזרה ראשונה לעסקים>>

אריאל מדיק - באנר שקוףאנחנו בחברת ARIEL MEDIC נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות לרכישת ציוד רפואי כגון ערכות עזרה ראשונה.

ליצירת קשר – צוות המקצוענים שלנו לשירותכם:
צוות ARIEL MEDIC
מוקד ארצי : 03-9072734
sales@A101.co.il

**התוכן המוגש נועד להעשרה והרחבת הידע ואין לראות בו תחליף להתייעצות רפואית בעת הצורך

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה