מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כפפות חד פעמיות

כפפות חד פעמית באיכות הטובה ביותר החל מכפפות לטקס, ויניל, ניטריל, ניאופרן, פולי, ניילון, גומי, נייר, חד פעמי, רב פעמי, כפפות שחורות, כפפות כחולות ועוד.

אריאל מדיק מספקת את כל סוגי הכפפות לכל מטרה ושימוש במחירים המשתלמים ביותר.

כפפות חד פעמיות מלטקס – כפפות עם טלק

כפפות לטקס, הידועות גם ככפפות טלק, הן כפפות חד פעמיות המגיעות בדרך כלל בצבע כחול, או שחור, ומצופות מבפנים באבקה למניעת הזעה ולחות. אך היתרון המשמעותי של כפפות אלו הוא דווקא החיסרון: הלטקס המצפה את פנים האבקה עשויי לגרום לתגובה אלרגית לעור אשר רגיש לחומר זה. יש לזכור כי לא רק לובש הכפפות בא במגע עם החומר אלא גם האנשים איתם בא במגע בידיו המכוסות כפפות. לכן כפפות אלו פחות מומלצות למטפלים רפואיים אשר באים במגע עם חולים רבים אשר סביר כי אחד מהם ימצא רגיש לחומר.

כפפות לטקס עשויות גומי טבעי, מה שעושה את כפפות הלטקס לגמישות במיוחד בעת ביצוע משימות. כמו כן בזכות החומרים מהם עשויים כפפות לטקס הכפפות שומרות על רגישות גבוהה בידיים, מכירים את זה שאתם שוטפים כלים עם כפפות חד פעמיות ומרגישים שהידיים שלכם נרטבות מבפנים אך לאחר הסרת הכפפות גיליתם ידיים יבשות למשעי? ובכן, זה קורה בזכות תחושת הרגישות הגבוהה המאפיינת את כפפות הלטקס.

כפפות מסוג זה מתאימות לשימוש בעת בישול, מגע עם מזון, חשיפה לחיידקים או וירוסים קלים, שטיפת כלים, מגע עם מים וחומרי ניקיון שאינם מכילים כימיקלים מסוכנים לעור.

 

כפפות חד פעמיות ויניל

כפפות ויניל עשויות חומר סינטטי PVC, ומתאימות לשימוש רפואי כגון מגע עם וירוסים, או שימוש בעת מגע עם כימיקלים. היתרון הגדול שלהם הוא ההגנה היותר מתקדמת שהן מעניקות בהשוואה לכפפות לטקס, וכמובן: העובדה כי אינן מכילות לטקס ולכן מתאימות למגע עורי גם לאלו הסובלים מרגישות לאבקה וכן למגע עם מטופלים. כפפות חד פעמיות מסוג זה יחסית רגישות למגע ונמתחות דיי בקלות כמעט כמו כפפות לטקס. 

כפפות אלו מתאימות לשימוש בעת בישול, מגע עם מזון, חשיפה לוירוסים, חשיפה לכימיקלים, מגע עם מטופלים, מגע עם מים וחומרי ניקיון. 

 

כפפות חד פעמיות ניטריל – כפפות שחורות / עבות כחולות / סינטטיות 

כפפות ניטריל ידועות גם בשמות: כפפות שחורות, כפפות עבות כחולות, או כפפות סינטטיות; זאת משום שהם עשויות חומר סינטטי. כפפות אלו עבות יותר מקודמותיהן, ולכן מספקות הגנה טובה יותר. וכמו כפפות ויניל גם הן אינן מכילות לטקס ולכם מתאימות למגע עם מטופלים או לבעלי רגישות לאבקת לטקס. הכפפות מתאימות לזמן שימוש ארוך בשל נוחות, והם הכפפות המקובלות לשימוש בצוותים רפואיים כגון בתי חולים, מרפאות, ואמבולנסים. אלו גם הכפפות המומלצות לעבודה במדע עם כימיקלים. 

כפפות מסוג זה מתאימות לשימוש בעת: בישול, מגע עם מזון, חשיפה לוירוסים, חשיפה לכימיקלים, מגע עם מטופלים, מגע עם מים וחומרי ניקיון, מגע לזמן ארוך עם מטופלים, מגע לזמן ארוך עם כימיקלים. 


לסיכום, כשאתם בוחרים כפפות חד פעמיות יש להתייחס ל- 3 פרמטרים עיקריים:

  1. מטרת השימוש בכפפות – כפי שראיתם, קיימים הבדלים בין הכפפות ועליכם להתאים אותן לשימוש הרצוי.
  2. רגישות לאחד מהמוצרים – חלק מסוגי הכפפות בשוק עשויים להכיל מוצרים שאתם אלרגיים אליהם. שימו לב לכך טרם רכישת הכפפות. 
  3. מידה נכונה – עליכם להתאים את הכפפות שאתם רוכשים למידת כף היד שלכם, הכפפות מגיעות בגדלים S, M, L, XL, XXL. מידת כפפות חד פעמיות טובה היא כזו הצמודה במדויק לכפות ידיכם כך שכמעט ולא תרגישו את נוכחותן. 
Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה