מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוצרי עזרה ראשונה שכדאי שיהיו בהישג יד

ערכת עזרה ראשונהפציעות ומקרי חירום רפואיים עלולים להתרחש לכל אחד ואחת, בכל רגע ובכל מקום, בין אם מדובר בפציעות או מקרי חירום בעבודה, בבית או בזמן טיול משפחתי. ערכת עזרה ראשונה היו מוצר חיוני לשעת חירום. יחד עם זאת מרבית המקומות הפרטיים והציבוריים לא מחזיקים אספקה שתתן מענה לפציעות חמורות, או למקרים בהם נדרש ביצוע החייאה.

הזמנת ציוד רפואי מבעוד מועד יכולה לסייע במניעת פתולוגיות חמודות ואפילו מוות. אילו מוצרי עזרה ראשונה כדאי להחזיק בהישג יד ואיפה ניתן לרכוש אותם?  ריכזנו עבורכם את כל הפרטים.

ערכת עזרה ראשונה לבית ולמקום העבודה

מחקרים רבים הוכיחו כי מרבית התאונות מקרי החירום מתרחשים דווקא בסביבה הקרובה והמוכרת, בזמן תפעול משק הבית, או במהלך ביצוע פעולות שגרתיות בעבודה.

ערכת עזרה ראשונה מכילה סט של ציוד רפואי וציוד עזר נוסף המשמש למתן עזרה ראשונה לאדם פצוע בעת מצב חירום. כך תוכלו להתמודד עם תאונות, פציעות קלות וגם מצבים חמורים יותר.

הנה כמה מוצרים שכדאי שתכירו לפני ביצוע הזמנת ציוד רפואי:

  • רפידות גזה (חבישות) סטריליות בריבועים קטנים וגדולים להנחת מעל פצעים.
  • דבק ייעודי להדבקה על העור.
  • תחבושות רולר ומשולשות להחזקת חבישות במקום או להכנת מתלה זרוע
  • תחבושות דביקות במגוון גדלים
  • מספריים
  • כפפות חד פעמיות ללא לטקס, כגון כפפות ניתוח או בדיקה
  • מזרק אפיפן לטיפול במצבי התקפי אלרגיה מסכני חיים 
  • מד חום
  • שמיכת חימום למצבי חירום 
  • מגבונים לחיטוי
  • חומרי חיטוי 
  • ג’ל אלוורה לטיפול בכוויות 
  • חוסם עורקים 

התאימו את הערכה שלכם באופן אישי 

בכל ערכת עזרה ראשונה בסיסית ישנם מוצרים קבועים, אך אתם תמיד יכולים לחשוב על הצרכי הבריאות של המשפחה, או המשרד שלכם לפני שאתם מצבעים הזמנת ציוד רפואי, לדוגמה:

  • אם יש לכם בן/בת משפחה, או עובד עם אלגיה חמורה, אולי תרצו לכלול תרופות אנטי-היסטמיניות ומזרקי אפיפן.
  • במידה ויש לכם איש צוות עם סכרת, אולי תרצו לכלול בערכה, ערכת הזרקת קלוקגון לשעת חירום. 
  • אם אתם יודעים על אנשים הסובלים מבעיות לבביות, מומלץ להחזיק מכשיר החייאה חשמלי בקרבת מקום. 
 

הזמנת ציוד רפואי מציל חיים למקום העבודה ומרחבים ציבוריים 

בנוסף לרשימת הציוד הבסיסית שלעיל, ישנו ציוד רפואי מציל חיים שכדאי להחזיק בכל בית עסק, או מרחב ציבורי. דפיברילטור (AED), מכשיר החייאה חשמלי מסייע בהצלת חייהם של אלפי אנשים הלוקים בדום לב פתאומי מדי שנה.

היתרון בהחזקת דפיברילטור במקום העבודה ובמרחבים ציבוריים הוא, כל עובר אורח יכול להשתמש בו ולהציל חיים עד להגעת צוות רפואי למקום, אין צורך בידע מוקדם או הכשרה ייעודית. 

היכן מומלץ לשמור את ערכת העזרה הראשונה?

ארון עזרה ראשונה בסיסיאחרי שהצטיידתם במוצרי עזרה ראשונה מצילי חיים, כעת עליכם לשמור אותם במקום יבש, רחוק מרטיבות ומקורות של לחות. אם מדובר בבית המגורים שלכם, מומלץ לאחסן את ערכת העזרה הראשונה באזור המטבח, מכיוון שמרבית הפעילות המשפחתית מתרחשת באזור הזה.

אם מדובר בבית העסק שלכם או במרחב ציבורי, מומלץ לאחסן את הציוד במקום מרכזי, נגיש וכמובן, לתלות שלט בולט וברור על הימצאות הציוד הרפואי. 

כיצד משתמשים בציוד רפואי מציל חיים?

הצעד הראשון בדרך ליצירת מרחב בטוח הוא לבצע הזמנת ציוד רפואי, אך זה לא מספיק להחזיק ציוד רפואי בהישג יד. יש לוודא שאתם יודעים כיצד להשתמש נכונה בכל המוצרים בערכה. במיוחד אם היא מכילה תרופות ומזרקי אפיפן

ניתן לעבור הכשרה בסיסית ייעודית , לקרוא וגם ללמד את הילדים כיצד נכון להתנהל במקרי חירם. במקרה של שימוש בדפיברילטור, אין צורך בהכשרה או לימוד מוקדמים מאחר והמכשיר מספק הוראות ברורות אודות כל שלב. בנוסף, מומלץ לבדוק את הערכה מדי שלושה חודשים עד חצי שנה, כדי לוודא שכל המכשירים והמוצרים תקינים ובעלי תוקף עדכני.

כמה מילים לסיכום

הזמנת ציוד רפואי לבית, לעסק ולמרחבים ציבוריים יסייע לכם להעניק טיפול הולם בעת הצורך, למנוע מפציעות להחמיר ואף להציל חיים במקרה חירום. כיום, ניתן להזמין ציוד רפואי בקלות ובצורה מקוונת, ולקבל את הציוד עד למקום העבודה או המגורים שלכם. 

רוצים להזמין ציוד רפואי וזקוקים למעט הכוונה? אתם לא לבד! 

חברת אריאל מדיק כאן למענכם, מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר אלינו ואנשי הצוות המקצועיים שלנו ישמחו לסייע, לייעץ ולהתאים עבורכם את הציוד שאתם צריכים. 

אריאל מדיק - באנר שקוףאנחנו בחברת ARIEL MEDIC נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות לרכישת ציוד רפואי כגון ציוד וערכות עזרה ראשונה

ליצירת קשר- צוות המקצוענים שלנו לשירותכם:
צוות ARIEL MEDIC
מוקד ארצי : 03-9072734
sales@A101.co.il

**התוכן המוגש נועד להעשרה והרחבת הידע ואין לראות בו תחליף להתייעצות רפואית בעת הצורך.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה