מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדיקת תקינות דפיברילטור לפי החוק

רכשתם מכשיר החייאה דפיברילטור, במיטב כספכם, איך תוכלו לשמור עליו כשיר לשימוש על מנת שתוכלו להציל חיים עימו ברגע האמת?

בדיקת נורת חיווי – פעם ביום

על גבי מכשיר הדפיברילטור מהבהבת דרך קבע נורת חיווי ובקרה. מיקום הנורה ותדירות ההבהוב משתנים מיצרן ליצרן. פעם ביום, כדאי להסתכל על נורת החיווי ולוודא כי היא מהבהבת בצורה תקינה. כאשר קיימת תקלה במכשיר הנורה תשנה את צבעה / אופן הבהובה / תכבה לחלוטין, כך תדעו כי עליכם ליצור קשר עם טכנאי דפיברילטורים, או איתנו.
שימו לב, אם אם נורת החיווי תקינה, אין פעולה זו מחליפה ביצוע
בדיקת תקינות למכשיר שלכם על ידי בעל מקצוע.

בדיקת תוקף ושלמות אביזרים נלווים – פעם בחודש

פעם בחודש מומלץ שתסתכלו גם על תוקף האביזרים הנלווים של הדפיברילטור – אלקטרודות, סוללה, וכד’. אפשר גם לנצל את ההזדמנות הזו לבדיקת תוקף חודשית של כלל הציוד הרפואי אשר נמצא ברשותכם: בלון חמצן, תיק עזרה ראשונה, מסכת הנשמה וכיוצא בזה. באם קיים ברשותכם ציוד נלווה רב, מומלץ לנהל רישום של בדיקה זו. 

בדיקת תקינות דפיברילטור

בעת בדיקת התוקף יש לוודא גם שלמות ותקינות הציוד: לוודא כי הסוללה של המכשיר עדיין נמצאת בשלמותה ולא נפגמה, לוודא כי מדבקות האלקטרודות נשמרות סטריליות וסגורות באיזרתן וכי היא לא נפגמה או נקרעה, וכד’.

אם מצאתם תקלה במוצרי עזרה ראשונה וציוד רפואי הנלווה למכשיר, ניתן ליצור קשר איתנו על מנת להשלים לכם את החוסרים שמצאתם במשלוח מהיר ואמין, מוקדם ככל האפשר.

המשמעות של סוללות למשל, פגות תוקף, היא שברגע האמת בו תזדקק למכשיר לצורך הצלת חיי אדם הוא פשוט יקרוס באמצע זמן קצר לאחר ההדלקה.. אל תחכו לרגע האחרון בנושא הזה, כבר יש לכם מכשיר החייאה שעלה לכם נורא יקר, חבל שהוא לא יפעל ויציל חיי אדם ברגע האמת כשתצטרכו אותו רק בגלל סוללות / אלקטרודות שעלותן דיי זולה ביחס למכשיר.

 

בדיקת תקינות דפיברילטור – פעם בשנה

כמו כן, פעם בשנה יש לבצע בדיקת תקינות דפיברילטור למכשיר ההחייאה אשר ברשותכם. את בדיקת התקינות תבוצע על ידי איש מקצוע: חובש רפואת חירום או פראמדיק, אשר יבצע עבורכם בדיקה מקיפה ויסודית של המכשיר, כולל גם פריקת שוק חשמלי מבוקר, יוודא גם שכל הציוד הנלווה אכן תקין, ובסיום יעדכן אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת.

אם תצטרכו לרכוש ציוד נלווה נוסף על פי חוק או בשל אי תקינות ציוד רפואי החובש או הפראמדיק ידע לומר לכם זאת.

באם המכשיר עצמו יהיה זקוק לתיקון איש המקצוע יבצע זאת במקום. ובמידה התקלה מעבר להכשרתו, הוא יסייע לכם בפנייה ליצרן.

מחיר בדיקת תקינות דפיברילטור הינו 550 ש”ח, וללקוחותנו בלבד בעלות של 289 שח לפני מע”מ. מדובר במחיר זעום לעומת מחירו של הצלת חיי אדם, וזאת משום להבטיח את קיומה של הבדיקה והכך להבטיח את שמירה על תקינותו וכשירותו של המכשיר לבצע את ייעודו. 

הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 03-907-2734 על מנת לתאם בדיקת תקינות דפיברילטור עבור מכשיר החייאה דפיברילטור ובכך לוודא כי המכשיר יהיה כשיר ותקין להצלת חיי אדם ברגע האמת.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה