מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערכות עזרה ראשונה

ערכת עזרה ראשונה

תחום העזרה הראשונה הינו תחום רחב מאוד העוסק במגוון נושאים הקשורים לגוף האדם ובריאותו. כשמו כן הוא, תחום זה נועד לספק לגוף במצב של מחלה, טראומה או פעילות לא תקינה שלו, עזרה ראשונה מהירה וראשונית שיכולה להציל את חייו או לשפר את מצבו. לעיתים ניתן לחשוב שתחום זה הינו קטן, מזערי ולערער בחשיבותו, אך העובדות מדברות בעד עצמן. אלפי מקרים שהיו עלולים להסתיים בטרגדיה, הסתיימו בצורה אחרת לחלוטין בזכות ערכות עזרה ראשונה וקבלת עזרה ראשונה בזמן, בצורה מקצועית, מהירה וטובה.

תיק עזרה ראשונה

למרות שהתחום רחב וכולל מגוון פעולות כמו החייאה, חבישה, עצירת דימומים, קיבועים, CPR טיפול בטראומה ועוד. ישנו תיק רפואי של עזרה ראשונה המכיל את הציוד הנדרש בשביל פעולות אלו. התיק בגודל אטרקטיבי, נוח לסחיבה, לא מסורבל ומכיל בתוכו ערכות מיוחדות שיכולות להציל חיים. מישור נוסף שתיק עזרה ראשונה יעיל ונצרך הוא יכולת ההתאמה של תכולת התיק לכל סוגי המוסדות. דהיינו תכולת תיק עזרה ראשונה מותאמת באופן מיוחד לבתי ספר, לגני ילדים, לבריכות שחיה, למכוני כושר, למרפאות שיניים, למסעדות, לתנועות נוער, לבתי עסק ועוד. 

תלמידי כיתה י’ של בית הספר עמית, יצאו השבוע לטיול השנתי. במהלך אחד המסלולים תלמידה שככל הנראה לא הקפידה על שתיה מרובה התמוטטה באמצע המסלול. החובש שהתלווה לטיול מיד פתח בטיפול בתלמידה בצורה מהירה ומקצועית. הוא נעזר בציוד הרפואי שהיה בתיק עזרה ראשונה שצמוד עליו לאורך כל הטיול. ואף שקל אפשרות לשימוש בדפיברילטור , אך למזלנו, המקרה לא הצריך זאת.

ציוד עזרה ראשונה

הטיפול בתלמידה היה מהיר ויעיל וללא כל ספק הציל את המצב. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה לולא הימצאותו של  החובש עם תיק חובש אילו הם לא היו במקום והתיק עם הציוד המתאים לא היה צמוד אליו. ככל הנראה הסיפור היה מסתיים בצורה אחרת לגמרי.

על דבר אחד לא ניתן לערער, תחום העזרה ראשונה רחב וגדול, לעיתים הוא דורש את הידע והמקצועיות ברבדים מסוימים בתחום ולעיתים כל אזרח יכול לעזור בשעת צרה. עלינו מוטלת החובה להיות אחראים, להצטייד בציוד המתאים ואם יש צורך לדאוג לאיש רפואי מתאים.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה