מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיפור מציל חיים

ציפי אבני היא עוד אחת מאלפי אנשים שהתחילו את היום שלהם כרגיל, אך לא שיערו איך הוא הסתיים.

ציפי (32) אישה צעירה, בריאה, ללא מחלות רקע יצאה לעבודה בהליכה רגלית כמדי בוקר, אך הבוקר הזה היה שונה מכל הבקרים. 

כעבור מספר דק’ הליכה ציפי התמוטטה במורד הרחוב. הנס הגדול התרחש כאשר בעלה של ציפי, יגאל (38) שמע מהחלון צעקות “היא התמוטטה”, “אין לה דופק”, “תזמינו לה אמבולנס” 

יגאל מיד הבין במה מדובר, הוא לקח את מכשיר הדפיברילטור וגם תיק עזרה ראשונה שרכש לפני מספר שבועות וירד במהירות למקום האירוע. הוא לא ידעה שהרכישה “התמימה” של מכשיר זה תביא להצלת החיים של אשתו. 

יגאל אשר ראה כי אישתו היא האישה שהתמוטטה החל לטפל בה במהירות ומקצועיות ובעזרת הדפיברילטור נתן לה שוק חשמלי שהחזיר לה את הפעימות הלב למצב סדיר. רק לאחר הטיפול הראשוני של יגאל באשתו הגיעו צוותי הרפואה והמשיכו להעניק לאישתו טיפול רפואי תוך פינוי לבית החולים. 

כולנו מבינים שהמצב היה נראה אחרת לגמרי לולא ההגעה המהירה של יגאל עם מכשיר הדפיברילטור.

“אם הייתם אומרים לי לפני כמה חודשים כשאבא שלי רכש את המכשיר הקטן הזה, שהוא אשכרה יציל את החיים של אמא שלי הייתי מגחכת לכם בפרצוף (לא שלא עשיתי את זה אבל עדיין) ואומרת לכם להתקדם האלה. הדפיברילטור הוא הכרחי וחשוב בכל מקום, כל הזמן!! אנחנו לא יודעים מתי יתמוטט לידנו חלילה האדם הבא” כך אמרה הבוקר ש. ביתם של יגאל וציפי, לצוותי הרפואה שהגיעו למקום האירוע.

מכשיר הדפיברילטור הוא ללא כל צל של ספק מציל חיים !! 

מצב NSR הוא כאשר הלב שלנו פועם במצב תקין וסדיר. אך יש מצבים בהם הפעילות החשמלית משתבשת ונוצר מצב של פרפור חדרים (VF)  / VT מצב כזה מזוהה על ידי הדפיברילטור (כאשר אדם לא יכול לזהות מצב כזה) והוא נותן הוראה במידת הצורך לתת שוק חשמלי. פעולה זאת, של מתן השוק, בשלב מוקדם וראשוני מצילה את הלב מקריסה ממשית.

זיכרו, דפיברילטור מציל חיים!!

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה