מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכשיר החייאה נייד דפיברילטור

זה תופס אותנו בפתאומיות וזה יכול לקרות לנו בכל מקום: בעבודה, בבית בקניות או בסידור טכני בבניין משרדים – דום לב או איבוד הכרה. בעבר, נדמה היה שבמקרים כאלו לא נותר אלא להזמין את כוחות הרפואה ולהמתין לנס. מאוחר יותר, נלמדו שיעורי עזרה הראשונה כחלק מהכשרות רבות וכך נמצאו אנשים ברבים מן המקרים אשר יכלו להציל את חיי המטופל עד להגעת כוחות החירום. אולם כיום, ואת זה כדאי שכולנו נדע, אפשר להציל גם הרבה יותר. כיצד? בכתבה זו תגלו את הסוד.

מכשיר החייאה נייד דפיברילטור
מכשיר החייאה נייד דפיברילטור

בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה, הגיח לעולמנו מכשיר ייחודי מסוגו שכנראה לא סיפרו לכם עליו. למכשיר הזה קוראים דפיברילטור – או ‘מכשיר החייאה’, והוא יכול להציל כל אדם בשניות הראשונות שלאחר אירוע חירום הגורם לאובדן הכרה או דום לב, גם אם אין איש בסביבה אשר עבר הכשרה בתחום של עזרה ראשונה. יתירה מכך, הוא מסוגל להעניק שוק חשמלי מקצועי המשיב את הלב לפעילות תקינה.

דום לב עזרה ראשונה תוך מספר שניות

מסתבר שניתן להציל חיי אדם מדום לבבי בעזרת ציוד רפואי מתאים והכשרה מתאימה, וכאן, הכירו את מכשיר הדפיברילטור: גודלו של מכשיר הדפיברילטור קטן, כ-20X20 ס”מ, והוא מצויד בחיישנים, ברמקול בנורות סימון ובכפתור אדום למתן אות חשמלי.

כאשר נוצר מצב חירום רפואי ומכשיר הדפיברילטור מופעל, מכשיר ההחייאה מתחיל במתן הוראות בעברית למטפל באירוע החירום כשהוא מדריך בקולו את המטפל כיצד לטפל במטופל במקרה של אובדן הכרה או חשד לאירוע הלבבי. המכשיר מנחה את המטפל להצמיד את האלקטרודות החשמלייות אל גוף המטופל, החיישנים מאבחנים את מצבו של המטופל ואת הדופק – אם קיים או כאשר אינו קיים. ואז, קולו של הדפיברילטור מורה למטפל ללחוץ על כפתור ההפעלה של מתן האות החשמלי כאשר נורת האיתות מופעלת במכשיר במינון המדויק על מנת להעניק שוק חשמלי מדויק בהתאם לצורך. בצורה זו האותות, שהינם מדויקים ונכונים ומחזירים את הלב לפעולה, עד הגעת כוחות ההצלה.

עם מכשיר הדפיברילטור נצלו כבר חייהם של רבים, כאשר המכשיר אינו רק כלי עזר למתן שוקים חשמליים להחזרת הלב לפעולתו, אלא בעיקר, מאבחן בצורה מדויקת את מצב המטופל ומנחה את איש ההצלה כיצד להציל את החיי האדם.

תכלס’, אני נתקל באירוע דום לב, מה עלי לעשות?

גם אתם חוששים להיתקל במקרה של אובדן הכרה או אירוע לבבי? תדאגו פחות, בפרט כאשר מדובר במקום ציבורי. על פי החוק מכשיר דפיברילטור מוצב בכל מקום אשר מכיל מעל 500 איש, ולא בכדי. בעזרת מכשיר הדפיברילטור, גם אם לא נמצא איש בסביבה אשר למד עזרה ראשונה יכול כל אדם להגיש סיוע מידי לצורך הצלה מידית של חיי האדם: אדם בעל רמת הבנה סבירה מסוגל להגיש סיוע למטופל בעזרת הנחייתו של מכשיר הדפיברילטור במקביל להזעקת עזרה רפואית ולהציל חיים.
אז גם אם נתקלתם באירוע שכזה, וגם אם לא למדתם ‘עזרה ראשונה’ חפשו סביבכם, במקומות ציבוריים, שלטים המורים על מיקום מכשיר הדפיברילטור, הפעילו את מכשיר ההחייאה, פעלו על פי ההוראות ותוכלו אולי גם אתם להציל חיים.

ציוד רפואי ביתי

ההצלחה סוחפת: ביקוש בשוק הפרטי

עקב הצלחתו הרבה של מכשיר הדפיברילטור ויעילותו בהצלת חיי אדם, גורמים פרטיים החלו להתעניין ברכישת מכשיר דפיברילטור. בבתים פרטים, במקומות עבודה ובוועדי בתים בחרו להציב את מכשיר ההחייאה בסביבתם הקרובה על מנת שישמש כעין מדריך לעזרה ראשונה ברגע הצורך, להדרכה לטיפול מיטבי ולמתן שוק חשמלי במקרה חירום – להחזרת פעילות הלב לסדרה, עד להגעת כוחות החירום.

ועוד משהו, חשבתם על רכישת מכשיר דפיברילטור? כדאי שתדעו: חשוב לרכוש את מכשיר ההחייאה אצל משווק אמין ובעל ניסיון בתחום על מנת שתהיו רגועים בשימוש בטוח ואמין של המכשיר המותאם אליכם למקרה של אסון חלילה וממענה ושירות בכל שאלה ועניין.

תיאור זה הינו אינפורמטיבי בלבד.
ואינו מיועד למתן ייעוץ רפואי או הצעת פעולה רפואית

Ariel Medic

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה