מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דפיברילטור מחיר

מכשיר החייאה הנקרא דפיברילטור הפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות. המכשיר הינו המצאה גאונית ומצילת חיים. אם בעבר מכשיר ההחייאה היה מוצר יקר ונדיר. והיה ניתן לראות אותו רק בבתי חולים, ומרפאות ציבוריות ולאחר מכן גם בניידות לטיפול נמרץ. אז היום מכשיר החייאה מסוג דפיברילטור מצוי באלפי אתרים ברחבי הארץ. וזאת בזכות חוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים. בעקבות החוק, אפשר למצוא מכשיר החייאה כמעט בכל מקום.
בשל כך מחיר של מכשיר החייאה הפך להיות זול יחסית למחירים של הדפיברילטורים בעבר.

מחיר של מכשיר החייאה

בעבר, מכשיר ההחייאה היה לא זול. והיה מצוי בעיקר במוסדות רפואיים כגון בתי חולים, מרפאות וניידות לטיפול נמרץ. כיום המחיר של דפיברילטור הינו זול מאוד ביחס למחיר בעבר.
אחת הסיבות לירידת המחיר של הדפיברילטורים, הינה הכמות וכושר הייצור של יצרני מכשירי החייאה בעולם. כמו כן, רוב מכשירי ההחייאה מיוצרים בארה”ב ומתומחרים בהתאם לשער הדולר. שכידוע , ספג ירידות משמעותיות בשנים האחרונות דבר שהשפיע, בדרך כלל לטובה על מחיר מכשיר ההחייאה.

דפיברילטור מכשיר החייאה – מציל חיים

יש לזכור כי מטרת הצבת מכשיר ההחייאה, הינה הצלת חיים במקרה של אירוע לבבי. וזאת באמצעות זיהוי קצב הלב, המלצה על שוק חשמלי ואף הענקת שוק חשמלי בהתאם למצבו של החולה. לכן, כאשר מדובר על מכשיר להצלת חיים, אזי ברור כי השיקול של מחיר  של מכשיר החייאה, מתגמד או יותר נכון מקבל יחס אחר כי יש גם חשיבות של מחיר הצלת החיים…
היצרנים של מכשיר הדפיברילטור, דאגו לייצר מוצר מעולה אך במחיר מעולה, וזאת במטרה להעניק אפשרות לרכישה כמותית וזמינה של מכשירי ההחייאה.

השוואת מחיר דפיברילטור 

כמו בכל רכישה של מוצר ובוודאי ברכישת מכשיר החייאה יש לערוך סקר מחירים והשוואת מחירים למכשיר החייאה. וזאת במטרה לברר אודות איכות הדפיברילטורים השונים הקיימים ולהגיע למצב של המחיר הטוב ביותר למכשיר החייאה.
בעת רכישת מכשיר החייאה יש לקבל את מירב האינפורמציה אודות איכות המכשיר ולעשות השוואה של מכשירי החייאה. בזמן הסקר כדאי לקבל נתונים כגון : היצרן של הדפיברילטורים, ארץ ייצור, מספר שנות אחריות, מהו התוקף של האלקטרודות , מה התוקף של הסוללה. וכל כמה זמן המכשיר נצרך לבצע בדיקה, או טיפול כלשהו.
(בדרך כלל, ברוב מכשירי ההחייאה התוקף הינו לשנתיים. ואת הסוללה יש להחליף אחת ל 4 שנים.)
כמו כן, יש לברר מהו המסוגלות של המכשיר לעמוד בתנאי אקלים מסויימים . כגון: חום, לחות וכיוצ”ב ואף קיים תקן מסויים לנפילה מגובה מסויים. חשוב לברר האם יש מעבדת שירות בארץ לצורך תיקון הדפיברילטורים.

למידע נוסף, לייעוץ ולרכישה.
צוות ARIEL MEDIC ישמח לעמוד לרשותך 

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה