מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר הדפיברילטור בהצלת חיים

אחד מגורמי התמותה המרכזיים אשר ממנו מתים למעלה מ7,000 איש בשנה בישראל לבדה הוא דום לב פתאומי. בכ90% מהמקרים, דום לב נגרם מהפרעה בקצב הלב הגורמת להפרעת קצב מהירה בשם פרפור חדרים  (VF – ventricular fibrillation). הפרעה זו, לעומת חוסר פעילות חשמלית כלל (הנקראת אסיסטולה, הנצפית כקו ישר במוניטור) הינה ברת טיפול ע״י מכשיר קטן ונגיש אשר כל אדם ללא כל הכשרה רפואית יכול להשתמש בו – דפיברילטור.  מתן שוק חשמלי בעת מצב זה מפסיק לרגע את הקצב החשמלי בלב ונותן הזדמנות לקוצב הראשי של הלב לשוב ולתת את פקודותיו ובכך להפעיל את הלב כראוי מחדש. מתן השוק בשילוב עיסויים והנשמות מעלה באופן משמעותי את סיכויי הישרדות של אדם הלוקה בדום לב.

דפיברילטור הינו מכשיר קטן, מתוחכם אשר יכול לזהות את הפעילות החשמלית בלב ולתת שוק חשמלי בעת הצורך והינו אלמנט בעל ערך רב בעת החייאה.

איך בוחרים דפיברילטור

היכן ניתן למצוא דפיברילטור?

הדפיברילטורים הראשונים החלו להיות בשימוש איך לא – באמבולנסים. הכנסתם היווה פריצת דרך ראשונה והעלאת סיכויי החזרת הדופק לאחר אירוע של דום לב פתאומי. בשנת 2008 נחקק בארץ חוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים, אשר מחייב מוסדות ציבוריים להציב מכשירי החייאה בכל מקום ציבורי המכיל למעלה מ500 איש. מטרת הדבר היא לאפשר נגישות של דפיברילטור במקומות ציבוריים רבים ובכך, ע״י תושייה של עוברי אורח בעת דום לב, להשתמש בו ובכך להציל חיים. 

מחיר הדפיברילטור

בעבר, דפיברילטור היה מוצר יקר ביותר אשר עלה כעשרות אלפי שקלים והיה בשימוש בעיקר במוסדות רפואיים כגון אמבולנסים, בתי חולים, מרפאות ובתי אבות. כיום, עם שיפור המכשיר והפיכתו לקל ונוח לשימוש גם מחירו ירד ונהיה נגיש לכל דורש. מחירו הנגיש בשילוב החוק שחוקק בשנת 2008 עודד רכישה והצבת דפיברילטורים במרחבים הציבוריים גם כאשר אין החוק מחייב זאת וכך, שיעורי התמותה מדוב לב ירדו באופן משמעותי.  מחירו של הדפיברילטור כיום הינו זניח לעומת חשיבותו העצומה ויכולתו להשיב חיים, פשוטו כמשמעו. עם זאת, חשוב להשוות את המחירים של המוצרים השונים בשוק ואת הפונקציות השונות.

״כל המקיים נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם ומלאו״

משפט זה אמנם לקוח מהמשנה, אך אקטואלי ורלוונטי יותר מאי פעם – יש לך אפשרות להציל חיים! ע״י רכישה והצבת מכשיר דפיברילטור ברכב, בגן, בספריה, או בכל מקום נגיש אחר. 

באריאל מדיק אנו מציעים דפיברילטורים איכותיים במחירים שווים לכל נפש

כמו בכל רכישה של מוצר ובוודאי ברכישת מכשיר החייאה יש לערוך סקר שוק. וזאת במטרה לברר אודות איכות הדפיברילטורים השונים הקיימים ולהגיע למצב של מחיר דפיברילטור הטוב ביותר.
ישנם מספר גורמים האחראיים למחירים השונים של הדפיברילטורים:

  1. יצרן המכשיר.
  2. ארץ הייצור.
  3. הוראות קוליות בעברית.
  4. תוקף הסוללה והאלקטרודות.
  5. מספר שנות אחריות.
  6. עמידות המכשיר לתנאי אקלים.

אצלנו באריאל מדיק תוכלו לרכוש דפיברילטור לקחת חלק משמעותי בהצלת חיים! תמיד תוכלו להיעזר בצוות המקצועי לכל שאלה ובקשה.  

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה