מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחולל חמצן נייד מחיר

הגילוי שלאחר הקורונה: מחוללי חמצן אפשרו לאנשים להקים בית החולים בבית

כיום, שנראה שמגפת הקורונה כבר מאחורינו, אנו כמעט ונוטים לשכוח את אותם חודשי לחץ וסגר שאפפו אותנו מכל עבר. חודשים בהם שמענו שמועות רבות על מחלקות הקורונה הגדושות, על מחסור באנשי צוות ועומס יתר בבתי החולים ואולי, כן, אולי גם נלחצנו מכך. אבל כמו תמיד, היו את אלו שלמרות שבמצבם החמור יחסית נדרשו לאשפוז, ארגנו לעצמם אשפוז ביתי. על מחולל החמצן, הדרך לשינוע הציוד לבית הפרטי וכל השאלות ששאלתם את עצמכם – בכתבה הבאה.

מחוללי חמצן
מחוללי חמצן

מיכל חמצן ביתי- כשבני המשפחה לא יכלו להיכנס למחלקות הקורונה

זה קרה עד לא מזמן ובכל זאת זה מצמרר בכל פעם מחדש. לפני כשנה לערך, עם הגעת מגפת הקורונה לישראל, הורו רשויות הבריאות במדינת ישראל על חוקי הגבלות ושמירת מרחק מחולי קורונה מחשש להדבקה. אחת ההשלכות לאותם הנחיות הייתה שמאושפזים במחלקת הקורונה בבתי חולים, לא זכו לליווי של בני משפחתם. בני משפחה של מטופל, גם כשהיה על ערש דווי, לא הורשו להיכנס למחלקות באם לא היו מחוסנים או מחלימים, גם כשמצבם של המטופלים היה קשה ואפילו קשה מאד. כך גם קרה שחולים רבים נפטרו כשליד מיטתם לא היה איש מבני משפחותיהם לעמוד לצדם בשעות הקשות.
וזה לא היה הכול, בכל מערכת הרפואה בישראל נזקקו כל ידיים עובדות לסיוע בעליה הפתאומית במספר המאושפזים והנזקקים לטיפול במערכת הרפואה וכך קרה שחולי קורונה שאושפזו בבית החולים היו עלולים לחכות לשירות זמן ארוך מן הרגיל, אפילו בצרכים בסיסים ופשוטים, כתוצאה ממחסור בכוח אדם. בדיוק במקום הזה, קמו אנשים פרטיים ואמרו: למה בעצם, במצב החירום הזה, שלא נישאר בבית?

מחוללי חמצן ששונע במונית

נשאלו השאלות ונמצאו הפתרונות: המטופלים שהחליטו להישאר בביתם דאגו לקבלת אבחון מקצועי באופן פרטי מאיש רפואה שהגיע לביקור יומיומי במעונם.
אך אבחון רפואי מסתבר שלא היה מספיק. לחולי קורונה במצב קשה, שדרש אשפוז, נדרשה כמובן תמיכה נשימתית. ובמקום הזה הגיע להם לעזר מחולל חמצן נייד, חידוש טכנולוגי מן השנים האחרונות שנרכש גם הוא באופן עצמאי.
שאלתם את עצמכם מהו אותו חידוש טכנולוגי? גם אנחנו. מחולל חמצן הינו מכשיר בגודל מקרר משרדי לערך המפיק חמצן כל העת מסביבתו הקרובה. מחולל החמצן מחליף למעשה את בלוני החמצן במכלי המתכת הכבדים בבתי החולים שהכרנו. מעלותיו של מחולל החמצן הן רבות: למחולל החמצן בטיחות מוגברת, אפשרות שינוע בקלות ממקום למקום, וקלות תפעולית.

אין ספק שהחידוש הטכנולוגי של מחולל החמצן הנייד היווה כלי עזר משמעותי לאותם חולי קורונה שבחרו להתאשפז בביתם. מחולל החמצן הפרטי הציל את חייהם של רבים שבחרו להתאשפז באשפוז ביתי בליווי סיוע של מחולל חמצן נייד כאשר הם נהנים מתמיכת בני הבית, אבחון רפואי מקצועי והכל, בלי לוותר על ציוד מקצועי כתמיכה נשימתית בעזרת מחולל חמצן ששונע באופן פרטי ואפילו ב – מונית.

מחולל חמצן נייד

המגיפה שככה? שינוי בחשיבה הציבורית

למרות שכרגע נראה כי המגיפה שככה מעט, נראה כי מגפת הקורונה גרמה לשינוי חשיבה בציבור בכל הנוגע לאשפוז ביתי. רבים הפנימו כי כאשר גורמי רפואה ממליצים על כך, ניתן להתאשפז באשפוז ביתי עם מחולל חמצן, להבריא בנוחות רבה יותר וליהנות מחברת בני הבית אשר תומכים בצורה אישית וצמודה בחולה.

ולא רק הם, גם ביום שאחרי הקורונה, רבים הזקוקים לכך בחרו להצטייד במכשיר מחולל חמצן לצורך תמיכה נשימתית בהם גופים כמו מוסדות רפואיים, מוסדות סיעודיים ואף אנשים פרטיים בעלי עבר רפואי מורכב: מבוגרים או בעלי רקע של מחלות נשימה.
גם אתם חשבתם לרכוש מחולל חמצן? רגע לפני שתרכשו את מחולל החמצן, חשוב שתוודאו שאתם רוכשים את מחולל החמצן אצל משווק איכותי ומוסמך שיספק לכם מכשיר תקין ומענה לכל שאלה שתיווצר, על מנת שתחושו רגועים ובטוחים יותר בלעת הצורך.

ציוד הנשמה

תיאור זה הינו אינפורמטיבי בלבד.
ואינו מיועד למתן ייעוץ רפואי או הצעת פעולה רפואית כלשהי.

אריאל מדיק

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה