מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה מחולל חמצן - הבנת העלויות של מחוללי חמצן: סקירה מקיפה

מחולל חמצן נייד קטןמחולל חמצן הוא כלי רפואי שמספק חמצן לאדם שחווה דחק נשימתי או בעיות נשימה אחרות. המחיר של מחולל חמצן יכול להשתנות על סמך מספר גורמים, והבנת הדינמיקה הזו חיונית הן לצרכנים והן לספקי שירותי הבריאות.

המחירים של מחוללי חמצן יכולים להשתנות בהתאם לבסוג המכשיר, נפח החמצן שהוא מספק, תכולת המכשיר ותכניו. חשוב לרכוש מחולל חמצן באישור רפואי ולהבטיח שהוא עומד בתקנים והוראות השימוש.

מחוללי חמצן מגיעים בסוגים וביכולות שונות. למחוללי חמצן ניידים המיועדים לשימוש אישי יש בדרך כלל טווח מחירים שונה בהשוואה למחוללי חמצן נייחים המיועדים למתקנים רפואיים גדולים יותר. קיבולת הגנרטור, הנמדדת בליטר לדקה (LPM), משפיעה באופן משמעותי על העלות. גנרטורים בעלי קיבולת גבוהה יותר המסוגלים לייצר יותר חמצן נוטים להיות יקרים יותר.

מה משפיע על מחירי מחוללי חמצן

מחירי מחוללי חמצן יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים שונים. הנה כמה מהגורמים העיקריים שיכולים לשפע על מחירי מחוללי חמצן:

סוג המחולל:

מחוללי חמצן מגוונים, ויכולים להיות ניידים או סטטיים. המחוללים הניידים נועדים לשימוש אישי ונייד, בעוד שהמחוללים הסטטיים נועדים לשימוש במסגרות רפואיות ובבתי חולים. הסוג של מחולל חמצן ישפיע על המחיר.

יכולת הפקת חמצן:

מחיר המחולל עשוי להשתנות לפי יכולתו לספק כמות מסוימת של חמצן. מחוללים עם יכולת הפקת חמצן גבוהה יותר עשויים להיות יקרים יותר.

מחולל חמצןטכנולוגיה ותכונות נוספות:

טכנולוגיות מתקדמות כגון סוגי חמצן חדשים, בקרות מתקדמות, ותכונות ייחודיות יכולות להשפיע על המחיר. מחוללים עם תכונות נוספות כמו שליטה דיגיטלית, מערכות ניטור, או חיווי קולי יכולים להיות יקרים יותר.

לקריאה על מחוללי חמצן: שימושים חיוניים, סוגים שונים והנחיות בטיחות היכנסו כאן>>

מותג ואמינות:

מחירים יכולים להשתנות בהתאם למותג המחולל. מותגים מוכרים ואמינים יותר עשויים לספק מחוללים באיכות טובה יותר, אך יכולים גם להיות יקרים יותר.

תקן והסמכות:

מחוללי חמצן המקיימים תקנים והסמכות רפואיות יכולים להיות יקרים יותר מכלים שאינם עומדים בתקן. אמינות והסמכות של רשיות הבריאות משפיעות אף הן על המחיר.

הכנות ואביזרים נלווים:

במקרים רבים, ישנם עליות נלווטות כמו סוללות נוספות, מזגן או ארגזי נשיאה (למחוללי נייד), וכן חומרי צריכה נדרשים.

הבדלים בין מחוללי חמצן ניידים ונייחים מבחינת מחיר

מחולל חמצן נייד יכול להיות פחות יקר ממחולל חמצן נייח בשל היכולת לספק כמויות קטנות יותר של חמצן ובגלל היציבות המוגבלת של המחולל הנייד.

חברת אריאל מדיק מתמחה באספקה של ציוד רפואי מציל חיים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ואחד מאנשי הצוות המקצועיים שלנו ישמחו לסייע ולהתאים עבורכם את מחולל החמצן האיכותי והמתאים ביותר לצרכים שלכם. 

אריאל מדיק - באנר שקוףאנחנו בחברת ARIEL MEDIC נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות לרכישת ציוד רפואי כגון מחולל חמצן

ליצירת קשר- צוות המקצוענים שלנו לשירותכם:
צוות ARIEL MEDIC
מוקד ארצי : 03-9072734
sales@A101.co.il

**התוכן המוגש נועד להעשרה והרחבת הידע ואין לראות בו תחליף להתייעצות רפואית בעת הצורך.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה