מוקד ארצי :  03-9072734

דפיברילטור פיליפס נייד מחיר

דפיברילטור מכשיר החייאה
דפיברילטור מכשיר החייאה

דפיברילטור פיליפס נייד מחיר הלוקים מדי יום במדינת ישראל מונה עשרות אנשים. דום לב הינו מצב בו הלב חדל מלפעום, בדרך כלל באופן פתאומי וללא סימנים מקדימים. בעבר, התופעה היתה שכיחה בקרב מבוגרים בלבד ובעיקר אצל אנשים בעלי רקע של מחלות לב קודמות ו/או אנשים המשתייכים לקבוצות סיכון. אך לאחרונה התרחשו מספר מקרים בהם אנשים שאינם עונים על הנ”ל ,כולל אנשים בריאים לגמרי ואפילו ספורטאים לקו בדום לב פתאומי !

דום לב בספורטאים

אם כן, דום לב יכול להתרחש אצל כל איש ואישה וללא קשר ישיר לגילו, מצבו הבריאותי או הספורטאי. עם זאת המפתיע הוא כי לאחרונה התרחשו מספר ארועים של דום לב אצל ספורטאים. אין מידע אחיד היכול להצביע כי דוקא פעילות ספורטיבית שגרתית עלולה לגרום לדום לב. אך יש לשים לב כי חלק מן ארועי הלב אצל הספורטאים התרחשו תוך כדי פעילות ספורטיבית בעצימות גבוה. על עובדה זו צריך ‘לשים לב’ תרתי משמע. יש לציין כי ספורטאי עילית מקפידים לערוך בדיקות תקופתיות על מנת לזהות / ליצפות בעיות בריאותיות העלולות לאותת על בעיה לבבית כזו או אחרת. גם ביקור אצל רופא ילדים יכולה להיות הזדמנות לבקש סדרת בדיקות היכולה להצביע על בעיות לבביות.

מכשיר החייאה ביתי לרוכבי אופניים

בשנים האחרונות התרחשו מספר רב של מיקרים בהם רוכבי אופניים לקו בדום לב , וזאת במהלך רכיבה ארוכה ומאומצת. את חייהם של חלק מהרוכבים הצליחו להציל וזאת בזכות סדר פעולות נכון ומיידי. סדר הפעולות כולל בתוכו מספר פעולות קריטיות ומהירות כגון: הזעקת עזרה – חיוג למוקד החירום 101, התחלה מיידית של פעולות החייאה , ושימוש מהיר ויעיל בדפיברילטור.
עשרות קבוצות רכיבה מקפידות לשאת איתן באופן קבע את מכשיר החייאה. וזאת מהסיבה היחידה- כי רק מכשיר החייאה יכול להציל אדם הלוקה בפרפור חדרים לבבי.

דפיברילטור

מכשיר החייאה אוטומטי נקרא גם ‘דפיברילטור’ וזאת משום שהוא מבצע פעולה הנקראת ‘דפיברילציה’ . זאת אומרת, אדם שלקה בליבו בעקבות אירוע פתאומי של פרפור חדרים, זקוק באופן דחוף לקבל ‘דפיברילציה’ – דהיינו שוק חשמלי בעוצמה גבוהה וזאת במטרה להשבית את ההפרעה במערכת ההולכה החשמלית של הלב. ובכך לסייע ללב להתחיל קצב פעיל תקין.
דפיברילטור, בעצם משתק את פעולת הלב לשבריר שניה, ומאפשר ללב לחזור לפעום בצורה תקין אפשר לקרוא לזה: ‘ריסטארט ללב’.

כאמור, מכשיר החייאה נמצא בשימוש של עשרות קבוצות רכיבה מקצועיות ואף קבוצות מתחילות והינו כלי קריטי להצלת חיים.
כל ראש קבוצה או אחראי מבין את החשיבות של ציוד עזרה ראשונה בשעת חירום.
רק לאחרונה התפרסמו שלשה מיקרים שונים של אנשים אשר לקו בדום לב בעת פעילות גופנית. וחייהם ניצלו בזכות מכשיר ההחייאה וערכת עזרה ראשונה בסיסית שהיתה במקום הנכון ובזמן הנכון.

דפיברילטור חדרי כושר

כידוע, דפיברילטור מציל חיים ! ולכן חובה אישית וגם חוקית. לדאוג כי קיים מכשיר החייאה בכל מקום בו מתקיימת פעילות ספורטיבית. מכשיר החייאה יכול להיות ההבדל בין חיים למוות. את הדפיברילטור יכול להפעיל כל אדם. וזאת באופן מיידי ואף ללא כל הכשרה רפואית קודמת. כי מכשיר ההחייאה נותן את ההוראות בשפה ברורה , בקול רם ובאופן המובן לכל אדם. גם אדם בעושה שימוש בדפיברילטור בפעם הראשונה.

תיאור זה הינו אינפורמטיבי בלבד.
ואינו מיועד למתן ייעוץ רפואי או הצעת פעולה רפואית כלשהי.

אריאל מדיק

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה