מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור תיק עזרה ראשונה

שוק תיקי העזרה ראשונה רחב ומגוון, תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט והחנויות תיקי עזרה ראשונה לבית ספר, מוסדות חינוך גני ילדים, ערכות עזרה ראשונה למקומות עבודה, לבית, למשרד, לרכב, לכלי שיט, וממש לכל מקום, עת וצורך.

מצד אחד, השוק המגוון מאפשר לכם לבחור את תיק עזרה ראשונה מדויק ומושלם עבורכם, אך מצד שני השוק הרחב עשויי להיראות מבלבל ועמוס וקשה להבין לפעמים בתוך כל המבחר מה בדיוק הכי נכון לצרכים שלכם.

מדריך זה נכתב על מנת לעשות לכם סדר בבלגן, ולעזור לכם לרכוש תיק עזרה ראשונה מדויק עבור הצרכים הרפואיים שלכם.

אז מהם הפרמטרים אותם עליכם לבדוק טרם רכישת תיק עזרה ראשונה?

 

האם אתם עומדים בחוקים והתקנות אליהם אתם כפופים בחוק?

טרם רכישת ציוד רפואי, ובכלל זה גם תיקי וערכות עזרה ראשונה, עליכם לוודא האם קיימים חוקים ותקנות אליהם אתם נדרשים על פי חוק, והאם אתם עומדים בהם כיום. דבר זה חשוב בעיקר עבור מקומות עבודה, תעסוקה, מרחבים ציבוריים, משרדים, מוסדות חינוך, וכד’.

על מנת לוודא כי אתם עומדים בחוקים והתקנות אתם מוזמנים להיכנס לפלטפורמת “בדוק את עצמך” באתר אריאל מדיק ARIEL MEDIC.
אנשי המקצוע הפרמדיקים והחובשים של אריאל מדיק כבר קראו במקומכם וסכמו לכדי דף אחד בלבד את כלל החוקים והתקנות העדכניים בחוק, מסווג על פי מוסד או תעסוקה, תוכלו למצוא זאת תחת פלטפורמת “בדוק את עצמך”, ולבחון למה אתם נדרשים על פי חוק ואילו תיקים נבחרים מומלצים עבורכם על מנת לעמוד בחוקים בהתאמה מושלמת.

תיק רופא פראמדיק כונן תיק גב

ציוד רפואי נוח וקל לשימוש

טרם רכישת ציוד רפואי בכלל או תיק עזרה ראשונה בפרט, כדי שתשימו לב האם הציוד הרפואי אשר מכיל תיק העזרה הראשונה אכן נוח וקל לשימוש עבורכם. אין כל ערך ברכישת חוסם עורקים וציוד חבישה מסוג CAT אם אינכם יודעים כיצד להשתמש בו.

באם קיים בתיק עזרה ראשונה ציוד רפואי אשר אינכם יודעים כיצד להשתמש בו, מומלץ לעבור קורס עזרה ראשונה בנושא. צוות הייעוץ והמכירות שלנו ישמח להתאים לכם הדרכת עזרה ראשונה אשר מתמקדת בתיק עזרה ראשונה שרכשתם והשימוש בציוד שבתוכו. אין כל ערך לתיק עזרה ראשונה אשר אינכם יודעים כיצד להיעזר בו ברגע האמת, חוסר הידע שווה ערך לכאילו לא רכשתם תיק עזרה ראשונה כלל. באם כבר כיום יש ברשותכם ציוד רפואי אשר אינכם יודעים כיצד להשתמש בו אנו מזמינים אתכם להקדים לעשות וליצור קשר עמנו על מנת שתוכלו להכיר טוב יותר את ערכת העזרה ראשונה אשר ברשותכם ולהבין כיצד היא יכולה להיות לכם לעזר רב ברגע האמת.

תיק עזרה ראשונה

אמצעי נשיאה מתאים לכם

לא רק את הציוד הרפואי בתיק עזרה ראשונה יש לבדוק, אלא גם את האמצעים הנלווים לרבות התיק עצמו: יש לוודא כי התיק או הערכה בהם מגיעה התכולה אכן נוחים ומתאימים לכם לשימוש. קיימים מגוון סוגי תיקים ואמצעי נשיאה בשוק: ערכות פלסטיק, ערכות בד, תיקי גב, תיקי צד, תיקים אורטופדיים, מרובי כיסים, ועוד ועוד. יש לבחון ולהתאים במידת הצורך את אמצעי הנשיאה לצרכים שלכם אשר ודאי מושפעים ממיקום התיק הייעודי (בחוץ/ בפנים) מנזקי מזג האוויר (חום/ קור) והצורך בארגון הציוד בו על מנת להבטיח שליפה מהירה ונראות אשר נוחה לכם ביותר בעת מיקום וסידור הציוד הרפואי בתיק.

רכישת תיק עזרה ראשונה אינה עניין של מה בכך, תיק עזרה ראשונה אמור לסייע לכם להציל חיי אדם ברגע האמת ויש להתייחס לבחירה זו בכובד ראש.

אנו מקווים כי מצאתם את המדריך הנ”ל כמועיל עבורכם, אנו זמינים לכם בכל עת לשאלות, ייעוץ, או התלבטות, ונשמח לסייע לכם לבחור את תיק העזרה הראשונה המיטבי עבורכם.



אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה