מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוואה בין דפיברילטורים – סקירה ושימושים

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר אנשים, שבהחלטה מושכלת ונבונה, החליטו לקחת את החיים בידיים ולהציב דפיברילטור בסביבת העבודה, הבית, או במרחבים ציבוריים אחרים. הרצון לסייע לאנשים במצוקה, בשילוב עם נתונים די מדאיגים – עשרות אלפי אנשים נהרגים, או נותרים עם נזק בלתי הפיך כתוצאה מאירוע לבבי שלא קיבל מענה הולם בזמן. 

דפיברילטור הוא מכשיר קריטי, המסייע להפעמה מחדש של הלב. בין אם האירוע מתרחש בין כותלי בית החולים, בלובי של בניין מגורים, במשרד, או בבית מלון – כאשר יש דפיברילטור בהישג יד סיכויי ההישרדות של האדם הסובל מאירוע מוחי עולים בעשרות אחוזים. 

ניתן למצוא חמישה סוגי דפיברילטורים, כל אחד עם תכונות ייחודיות ואחוזי הצלחה מרשימים. בואו נערוך השוואה בים דפיברילטורים, נבחן כמה סוגים ונתמקד ב- AED, הנכלל תחת המטרייה הטכנולוגית של דפיברילטור.

 

מהו דפיברילטור?

דפיברילטור הינו מכשיר החייאה, בעזרת פולסים חשמליים בעוצמה מדודה הוא מחזיר את פעימות הלב לסדרם, את היכולת של הלב לשאוב ולהזרים דם אל הגוף. עם זאת, ישנם חמישה סוגים של דפיברילטורים, כל אחד תוכנן ויוצר עבור מצבים מסוימים. לכן, יש לדעת באיזה סוג להשתמש על בכדי להצלת חייו של האדם הסובל מאירוע לב. 

 

AED-3100 דפיברילטור

חמשת סוגי הדפיברילטורים העיקריים 

  • דפיברילטור חיצוני אוטומטי
  • דפיברילטור פנימי ידני
  • קרדיוורטר – דפיברילטור מושתל 
  • דפיברילטור חיצוני ידני
  • דפיברילטור לביש

כל דפיברילטור הינו ייחודי ופועל בתנאים משתנים. רוב הדפיברילטורים מיועדים לצוותי רפואי, להשתלה פנימית או ללבישה. 

איזה דפיברילטור מומלץ עבור מרחבים ציבוריים?

הדפיברילטור המומלץ ביותר להצלת חיים במרחבים ציבוריים הינו, דפיברילטור חיצוני אוטומטי (AED).

 

כיצד פועלים מכשירי AED?

מדובר במכשיר נייד קטן וקל משקל, הוא פועל באמצעות סוללה נטענת. בעזרת רפידות עם חיישנים הנקראים אלקטרודות, המתחברות לחזה של האדם הסובל מדום לב, המכשיר יכול לקבל מידע על קצב פעימות הלב של האדם ישירות למחשב ב- AED, המחשב מנתח את קצב הלב כדי לגלות האם יש צורך לשלוח זרם חשמלי. במידת הצורך האלקטרודות מספקות את ההלם החשמלי שמחזיר את פעימות הלב למצב תקין. יש לציין, כי כל תהליך הבדיקה הזה אורך שניות ספורות.

 

דפיברילטור מוניטור קטן פיליפס

מה הם היתרונות של דפיברילטור חיצוני (AED)?

מכיוון שמכשירי AED מזהים הפרעות קצב ופעימות לב לא סדירות באופן אוטומטי, הם כלי קריטי שאפילו עוברי אורח יכולים להשתמש בו מבלי לעבור הכשרה קודמת. ניתן למצוא מכשירי AED  בהישג יד בבתי ספר, בתים ובמרבית המקומות הציבוריים.

מכשירי AED משפרים ב- 70% (!!!) את שיעור ההישרדות של האדם הסובל מאירוע לה. בהשוואה להחייאה ידנית בלבד, ובמחקרים רבים, עוברי אורח יכולים להציל קורבנות לפני הגעת אמבולנס עם צוות רפואי. מחקרים אחרונים הראו ששיעורי ההישרדות מדום לב מוכפלים כאשר עוברי אורח נכנסים לתמונה ומשתמשים במכשירי AED, במקום לחכות להגעת צוות חירום. 

 

סוגי דפיברילטורים מומלצים 

דפיברילטור דגם AED-3100 של חברת Nihon Kohden

לא פעם אנחנו נשאלים על דפיברילטור מומלץ לרכישה. הדפיברילטור החדש מבית היוצר של Nihon Kohden כולל שלל תכונות שמציבות אותו בטופ רשימת המכשירים מצילי החיים. הוא מותאם קומפקטי, קל לשימוש פשוט ביד כל אדם ואינו מצריך הכשרה מוקדמת. 

  • פשוט לשימוש, בעזרת חיווי קולי ברור 
  • מאבחן הפרעות הלב תוך פחות מ- 8 שניות. 
  • מספק הלם חשמלי במהירות הבזק, תוך 15 שניות!
  • בין שוק לשוק זמן הטעינה מהיר מאוד 
  • כולל אלקטרודות הניתנות לחיבור ושימוש בקרב מבוגרים וילדים
  • עמיד לפגעי מזג האוויר.

שימוש בדפיברילטור AED-3100, תובך ביצוע הנשמות מפה לפה, מהווים דרך יעילה וקלה להציל חיים. ניתן לרכוש את הדפיברילטור הזה באריאל מדיק, ולקבלו במשלוח.  

דפיברילטור מוניטור פיליפס

 

דפיברילטור מבית PHILIPS 

דפיברילטור מומלץ ואיכותי. הוא פופולרי בכל העולם וישראל הפך לשם דבר בזכות היכולות שלו לתת הוראות בעברית, מה שמקל על תהליך הצלת החיים באופן משמעותי. הוא עוצב כדי לתת מענה מהיר ונגיש, הוא קל מאוד, שוקל רק קילו וחצי, כך שניתן לשאת אותו בקלות כמעט לכל מקום. 

  • מספק הנחיות קוליות לאורך כל פעולת ההחייאה.
  • בעל טכנולוגיה מתקדמת לניתוח פעימות הלב.
  • מתאים לשימוש עבור מבוגרים, ילדים ואפילו תינוקות! 

 

כמה מילים לסיכום

דפיברילטורים חיצוניים הם מכשירים הנחוצים להצלחת חיים בכל מרחב ציבורי, ניתן לרכוש דפיברילטורים מחברות שונות, לכל אחד יהיו תכונות מעט שונות – אך השימוש והמטרה העיקרית הינה זהה, לסייע לאנשים הסובלים מדום לב פתאומי. 

 

רוצים לצייד את המרחב שלכם בדפיברילטור מציל חיים? 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, הצוות שלנו ישמח להתאים עבורכם דפיברילטור מקצועי. 

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה