מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דפיברילטור מומלץ – מדריך מקיף לקניית דפיברילטור

דמיינו שאתם נמצאים בטרמינל צפוף בשדה תעופה, בקניון באמצע הקיץ או בחדר כושר השכונתי ולפתע, מישהו בקרבת מקום מתמוטט, מחוסר הכרה ולא מגיב, הייתם רוצים להיות יכולים להושיט לו עזרה ולהציל את חייו? כמובן שכן!

הסיטואציה שתיארנו, היא מצב מסכן חיים שיכול לקרות לכל אחד, בכל זמן או מקום. ברגעים הקריטיים הללו נוכחות של דפיברילטור יכולה לעשות את ההבדל בין חיים למוות.

מדוע כל כך חשוב להציב דפיברילטור במרחבים ציבוריים ואיזה סוג של דפיברילטור מומלץ כדאי לכם לרכוש כדי להפוך את הסביבה שלכם לבטוחה ואחראית יותר? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים

חשיבותם של דפיברילטורים בשטחים ציבוריים ובתי עסקים

למרבה הצער לעיתים המערכת החשמלית של הלב משתבשת, מה שגורם לדופק לא יציב המוביל לעצירה מוחלטת של פעימות הלב. דום לב פתאומי עשוי להפתיע כל אדם, ללא קשר לגיל או למצב הרפואי שלו. דום לב מכה ללא אזהרה מוקדמת ומבלי הענקת טיפול מתאים ומידי, הוא עלול להיות קטלני.

  • במצבים של דום לב, זמן הוא הפקטור המרכזי – שיעורי ההישרדות במצבי דום לב קשורים באופן מהותי לזמן. על כל דקה שחולפת ללא דפיברילציה, סיכויי ההישרדות יורדים ב- 7 עד 10 אחוזים. המשמעות היא שגישה מהירה לדפיברילטור היא קריטית. בעוד ששירותי רפואת חירום חיוניים במיוחד, ייתכן שהם לא יגיעו בזמן כדי להציל חיים. כאן נכנסים לתמונה דפיברילטורים חיצוניים אוטומטים.
 
  • עיצוב ידידותי למשתמש- דפיברילטור מומלץ לשימוש מהסיבה שהוא מתוכנן כדי להיות ידידותי למשתמש, עם הנחיות קוליות וחזותיות ברורות המנחות אפילו אנשים לא מאומנים בתהליך השימוש במכשיר. המשמעות היא שכל אחד, ללא קשר לרקע הרפואי שלו, יכול לספק טיפול מציל חיים בשעת חירום.
 
  • טיפול משלים להחייאה- בעוד שהחייאת לב-ריאה (CPR) חשובה וחיונית, ייתכן שהיא לא מספיקה להפעיל מחדש את הלב במקרים של דום לב. דפיברילציה היא לעתים קרובות השלב הקריטי בהחייאת אדם במצב זה.

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

מכשיר דפיברילטורדפיברילטור מומלץ לשטחים ציבוריים ובתי עסקים

בעת בחירת דפיברילטור לאזורים ציבוריים ובתי עסקים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • קלות שימוש: ידידותיות למשתמש היא מעל הכול. דפיברילטור מומלץ הוא כזה שמגיע עם הוראות ברורות והנחיות קוליות המנחות את המצילים בכל שלב בתהליך.
 
  • עמידות ואמינות: דפיברילטור מומלץ צריך להיות מיוצר מחומרים איכותיים ולעמוד בתקנים המחמירים ביותר, כך שיצליח לעמוד בתנאי סביבה שונים, כמו שינויים בטמפרטורה ובלחות.
 
 
  • חיי סוללה: חיי הסוללה של דפיברילטור מומלץ צריכים להיות מספיקים כדי לאפשר שימושים מרובים ללא החלפות תכופות.
 
  • ניידות: דפיברילטור מומלץ המיועד לשימוש בשטחים ציבוריים צריך להיות נייד קל וקומפקטי, על מנת לאפשר גישה מהירה למקום הנדרש בזמן חירום.

דפיברילטור Defibtech Lifeline

דפיברילטור מומלץ של פיליפס – הדגם הנבחר שלנו!

בין האפשרויות השונות של דפיברילטורים מומלצים חברת פיליפס נמצאה כבחירה מצוינת עבור אזורים ציבוריים ובתי עסקים.

הנה כמה סיבות לכך:

  • ידידותי למשתמש: דפיברילטור של פיליפס מתוכנן תוך מחשבה על ידידותיות למשתמש. הוא מספק הנחיות קוליות ברורות והנחיות חזותיות כדי להדריך את המשתמשים בתהליך הדפיברילציה.
 
  • עמיד ואיכותי: דפיברילטורים של פיליפס ידועים בעמידותם ובאמינותם, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של סביבות.
 
  • תחזוקה נמוכה: ה-דפיברילטורים של פיליפס כוללים בדיקות עצמיות אוטומטיות הבודקות את מוכנות המכשיר מדי יום. הוא כולל גם מחוון “מוכן” כדי להבטיח שהוא תמיד מוכן לשימוש.
 
  • משאבי הדרכה: פיליפס מספקת משאבי הדרכה ותוכניות כדי להבטיח שהמשתמשים מוכנים היטב להשתמש בדפיברילטור ביעילות.
 
  • נייד: העיצוב הקומפקטי וקל המשקל של הדפיברילטור של פיליפס מאפשר ניידות קלה וגישה מהירה בזמן חירום.
 

כמה מילים לסיכום – הדפיברילטור מציל חיים, בבית עסק ושטחים ציבוריים

הצבת דפיברילטורים באזורים ציבוריים ובבתי עסק, היא מעבר ליצירת מרחב בטוח עבור המשתמשים, זה עניין של אחריות ומוכנות. דום לב פתאומי יכול להתרחש בכל רגע, בכל גיל, מקום או זמן ולכן, הנגשת דפיברילטורים הינה קריטית ומאפשרת לרופאים ועוברי אורח לנקוט בפעולה הנכונה באופן מידי ולהציל חיים שעת חירום. מדובר בהשקעה חשובה המציירת רווחה ובטחון ומעבירה לציבור מסר שחיי אדם חשובים ונמצאים מעל הכול.

מגוון מכשירי החייאה (דפיברילטורים) במבצע>>

הגיע הזמן לאבזר את המרחב בדפיברילטור? אתם נמצאים במקום הנכון!

בחברת אריאל מדיק – ציוד רפואי תמצאו דפיברילטורים איכותיים וניידים של החברות המובילות! אנחנו מזמינים אתם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו, לבחור את מה שאתם באמת צריכים.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה