מוקד ארצי :  03-9072734

הדפיברילטור הוא מכשיר מציל חיים המעניק ללב הלם חשמלי בעל עוצמה גבוהה, דרך קיר החזה במקרה של דום לב. הדפיברילטור הוא קל לתפעול, ומעניק הוראות החייאה בעברית ברורה בנוגע להפעלתו.

השוואת דפיברילטור

אז איך נדע באיזה דפיברילטור כדאי להשקיע?

בשוק ישנם מגוון דפיברילטורים, המתאימים לסיטואציות שונות. עבור הצלת חיים, כמו בכל מוצר, כדאי לעשות השוואת דפיברילטורים.  ברור שכדאי להשקיע במכשיר איכותי, עם חיי סוללה ארוכים.  ולקבל דפיברילטור במחיר מתאים. מחירי הדפיברילטורים האיכותיים נעים בין כ 4000 למכשיר הבסיסי, ועד 15,000 למכשירים מתקדמים ביותר.

ישנם שתי קטגוריות עיקריות של דפיברילטורים – אוטומטי וחצי אוטומטי. הדפיברילטור מומלץ בבתי ספר, קניונים ומגדלי משרדים גם אם יש בהם אנשים שעברו הכשרה מיוחדת לשימוש בדפיברילטור. מחיר דפיברילטור הינו עממי יותר, שכן הוא פשוט וקל לתפעול מציל חיים.

דפיברילטור אוטומטי מיועד בדרך כלל עבור אנשים שעברו הכשרה בנושא, כגון מרפאות, אמבולנסים וחובשים, שכן על האדם לתת את השוק החשמלי במועד שיש להפעיל על המטופל. דפיברילטור מסוג זה הוא מהיר יותר, ולכן אם יש באזור אדם בעל הכשרה בנושא, שווה להשקיע בו למרות מחירו היקר יותר.

השכרת דפיברילטור

אפשרות נוספת היא השכרת דפיברילטור, המתאימה למי שמוציא קבוצה גדולה לנופש, הפלגה, אירוע גדול או הופעה. השכרת הדפיברילטור חשובה בדיוק כמו שכירת מאבטחים, ודאגה לאוכל ושתיה עבור המשתתפים. כאשר אתם שוכרים דפיברילטור אצלנו, תקבלו גם ערכת הנשמה אישית, וציוד נוסף שיסייע במקרים בהם נצרכת החייאה. אנו ממליצים לכם לשכור דפיברילטור לאירועים רבי משתתפים, על אף שהחוק עדיין לא דורש זאת.

 דפיברילטור בבתי ספר

כאן בארץ, הצלת חיים היא ערך עליון, ולכן יש חוק מחייב. חוק הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים קובע כי בכל מקום ציבורי בו יש מעל 500 איש, חובה שיהיה דפיברילטור. החידוש המרגש ומציל החיים שעבר בקריאה שניה ושלישית, מציע שתהיה חובת הצבת דפיברילטור בית ספר עם יותר מ500 תלמידים. אנו תקווה שהחוק יכנס לתוקף במהרה, ובכך יתרום להצלת חיים צעירים.

צוות ARIEL MEDIC לשרותך

המאמר נכתב כידע בלבד ולא כסמכות רפואית . בשום אופן אין לבצע כל פעולה על סמך המאמר.  ואין כותב המאמר או מי מטעמו לוקח אחריות כלשהי.

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה