מוקד ארצי :  03-9072734

מחולל חמצן נייד לבית

מחולל חמצן נייד לבית. החבילות שיוצאו בחודש האחרון מישראל להודו תוארו כמעין מחווה מישראל להודו. גם אם הודו שילמה על הציוד שהועבר אליה וגם אם לא, עוטרו המשלוחים בדגלי ישראל כשמדינת ישראל עושה כל מאמץ, גם בעזרת כיתוב מתאים, להנציח שמדובר במחווה וסיוע ממדינת ישראל. אז מה נשאו אותן חבילות ומה הייתה מכונת הענק ששלחה ישראל מבית חולים נתנייתי להודו? על כך ועוד בכתבה הבאה.

מחוללי חמצן
 מחוללי חמצן

יחסי ישראל הודו – לאן?

יחסי הודו עם מדינת ישראל ידעו עליות ומורדות במהלך השנים, אך בשנים האחרונות נדמה יותר מתמיד כי היחסים התחממו. להודו ולמדינת ישראל שיתופי פעולה בתחומים רבים מאד. כך או כך על מנת להביע סולידריות עם ישראל, כאשר מדינת ישראל נקלעה בראשית ימי הקורונה למחסור באספקת ציוד רפואי, הודו עמדה לצדה, והעבירה לה אספקה, בין היתר של חומרי גלם לתעשיות הרפואית הנצרכות. כעת, בימים אלו, כשהודו טובעת בגל אדיר של תחלואת קורונה ישראל היא זו ששולחת לה ציוד רפואי. כמובן שישראל, כמדינה הי-טק, שולחת ציוד המבוסס על טכנולוגיות. בין שאר הציוד נשלחים אל הודו גם מחוללי חמצן, הכלי הקריטי להצלת חולי קורונה במצב מורכב.

מחולל חמצן 5 ליטר

ולמה שלא ישלחו להודו בלון חמצן נייד סטנדרטי?

מחולל חמצן הוא כלי חשמלי שלמעשה מחליף את בלוני החמצן שנראו רבות עד לפני מספר שנים הוא משמש כאביזר רפואי בעל יכולות גבוהות יותר לעומת בלוני החמצן. מחולל החמצן מייצר חמצן כל העת מסביבתו הקרובה ומגיע בגדלים שונים בהתאם לצורך לאספקת החמצן: החל מגודל קטן – כשל מקרר משרדי ועד למחוללי חמצן בגודל חדר לא גדול, המייצרים חמצן עבור מספר רב של נזקקים להנשמה בו זמנית. אגב, מחולל חמצן כזה, בגדול של חדר קטן, נשלח כחלק מחבילות הסיוע להודו.
יתרונם הגדול של מחוללי חמצן ניידים הוא בבטיחות הגבוהה שלהם. בעוד בבלוני חמצן קיימת כל העת סכנה רפואית להתלקחות במקרה של דליפת חמצן ובמקביל, היווצרות ניצוץ, במחולל חמצן המייצר כמות חמצן נמוכה כל העת מסביבתו הקרובה, לא קיים חשש כזה. בנוסף לכך, לעומת בלוני חמצן, מחולל חמצן נייד, נוח וקל לשינוע במקרה הצורך.

היתרון הגדול ביותר לכאורה להודו במחוללי החמצן הוא שמחולל החמצן, בניגוד לבלוני החמצן, מייצר מעצמו כל העת את החמצן ואינו נדרש למילוי חוזר כמו בבלוני החמצן.

לא פלא אם כן שמדינת ישראל בחרה לשגר להודו מחוללי חמצן על מנת לסייע בעת המצוקה, באספקת ציוד לייצור חמצן לעזרה נשימתית לחולי קורונה המתקשים בכך.

ציוד רפואי ביתי

מחוללי חמצן למוסדות או לפרטיים?

עם הכנסת מחוללי החמצן לשימוש במוסדות רפואה, הוא התגלה כיעיל, איכותי ובעיקר נח. בדיוק לכן, לא מעט גורמים פרטיים החליטו לרכושו, כמו בתי אבות ומוסדות סיעודיים בהם שוהים אנשים הזקוקים לתמיכה נשימתית, אך גם פרטיים

. אנשים פרטיים, בעלי עבר רפואי, בחרו להציב את מחולל החמצן כחלק מן הציוד הביתי-רפואי לעת הצורך, על מנת להחלים בסביבה הקרובה אליהם ולמעט בצורך בשהייה במוסדות רפואיים.

ולמה? בעבר, אנשים אשר הזדקקו לתמיכה נשימתית היו מחויבים לשהות בבתי חולים מאחר וחיבור לחמצן היווה פרוצדורה מורכבת כאשר נדרש היה גם לשנע בלוני חמצן, מידי זמן באם הבלון התרוקן. אולם, כיום, עם מחוללי החמצן ניתן לשנע ולהפעיל מחולל חמצן גם בבתים פרטיים ללא צורך במילוי חוזר ונשנה בחמצן וכך להקל על אלו הזקוקים לאשפוז אך מעדיפים לשהות, עד כמה שאפשר, במסגרת ביתית.

רציתם לרכוש מחולל חמצן? תחשבו שוב

בכל מקרה של רכישת מחוללי חמצן לשימוש פרטי או לשימוש מוסדי חשוב לוודא שיצרן מחולל החמצן, הינו יצרן מוכר כאיכותי ואמין. כמו כן, חשוב להתאים את תפוקת המכשיר לגודל התפוקה הנדרשת עבורכם. כמו שציינו בכתבה זו גודלם של מחוללי החמצן נע בטווח גדלים רחב מאד. על מנת שלא תתאכזבו מגודל אשר לא הותאם אליכם כיאות, רכשו את מחולל החמצן אך ורק אצל משווק מנוסה, אמין ואיכותי.

תיאור זה הינו אינפורמטיבי בלבד.
ואינו מיועד למתן ייעוץ רפואי או הצעת פעולה רפואית כלשהי.

Ariel Medic

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה