מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנחנו לא בוחרים מרצוננו החופשי להימצא בסיטואציה של מצב חירום וככלל ניתן לומר שאין לנו שליטה על הסיטואציות הנקרות בדרכנו בחיים. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו, ללא כל התראה מוקדמת סמוך לאדם שחווה דום לב פתאומי אשר יצטרך החייאה. זה יכול להתרחש ברחוב, בתור לבנק, בבית, בסופר ובעצם- בכל מקום. זה יכול להתרחש לאנשים שאנחנו מכירים ולאנשים שאנחנו לא מכירים. זה יכול לתפוס אותנו בכל מקום או זמן וללא שום הכנה מוקדמת.

   
לאחרונה פורסם נתון מדאיג ביותר. מחלות לב וכלי דם הנן גורם המוות השני בשכיחותו בישראל ובעולם המערבי. על-פי האיגוד הקרדיולוגי בישראל, בישראל מתים מדי שנה כ-8,000 אנשים מדום לב, כאשר 95 אחוז מהם לא ישרוד.
   
החיים שלנו, של כל אחד מאיתנו, הם ערך עליון.
ויש לנו אפשרות חשובה, עד כדי קריטית, להיות מצילי חיים.
מחקרים הראו שחייהם של אנשים שעברו דום לב ניצלו, בזכות העובדה שביצעו בהם החייאה בעזרת מכשיר ההחייאה- הדפיברילטור.

   

החייאה באמצעות דפיברילטור

  
דפיברילטור נועד להחזיר את קצב הלב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב בזמן החייאה, באמצעות אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק רגעית את פעולת הלב הלא סדירה שגורמת לדום לב וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה הוא יכול לפעום בצורה יעילה. השוק החשמלי חייב להינתן כמה שיותר מוקדם מתחילת אירוע דום הלב.
הפעלת דפיברילטור בתוך דקה מרגע ההתמוטטות עשויה להציל, שימו לב כ-90% מהמקרים!!

   

דפיברילטור Defibtech Lifeline

דפיברילטור, אז והיום

   
השימוש בדפיברילטורים ניידים באמבולנסים, החל בשנות ה-60 המוקדמות,על ידי פרופסור פרנק פנתריגד מאירלנד והיה לפריצת דרך משמעותית במיוחד בהצלת חיים. היום, נחשבים הדפיברילטורים לאחד מהאמצעים החשובים שנושאים האמבולנסים, כאשר השימוש בהם מהווה את הדרך היעילה לבצע החייאה לאדם שנמצא בדום לב.
היום, נעשו שיפורים רבים בתחום עיצוב הדפיברילטורים, המסוגלים לנתח את קצב הלב בעצמם, לאבחן את המקצבים שניתן לטפל בהם בעזרת שוק חשמלי ונטעניםעצמאית למתן שוק. משמעות הדבר ששום מיומנות קלינית לא נדרשת בעת השימוש בהם, מה שמאפשר לאנשים חסרי מיומנות וידע רפואי להגיב ביעילות רבה למקרי חירום אשר יכולים בפירוש להציל חיים. בנוסף, השימוש בדפיברילטורים פשוט, ניתנות הנחיות קוליות בעברית וישנו מטרונום המכוון את המטפל לביצוע עיסויים בקצב הנכון.

     

דפיברילטורים לציבור הרחב

   
דפיברילטור הוא לא מוצר זול, אם כי מחירו יכול להשתנות בהתאם לסוגים השונים. דפיברילטור חצי אוטומטימתוכנן ומיועד לשימוש על ידי אנשים שאין להם הכשרה, מיומנות או ידע רפואי בנושא של החייאה. למכשירים אלו, ישיכולת של ניתוח ממוחשב לקצב הלב וליצירת טיפול ע”י שוק חשמלי. דפיברילטור חצי אוטומטי מוחזק במקומות ציבוריים, בהתאם לחוק (שיפורט בהמשך) כולל במקומות עםאוכלוסייה שנמצאת בקבוצת סיכון גבוהה להתקפי לב, וניתן למצוא אותו גם במשרדי ממשלה, תחבורה ציבורית, חברות ובתי עסק שונים.
הדפיברילטור דובר עברית ונותן הנחיות פשוטות וברורותהמנחות את מבצע הפעולה, שלב אחר שלב, בביצוע ההחייאה. העובדה כי ניתן לרכוש מכשיר החייאה, אשר כולל הוראות בשפת האם יכולה להיות ממש קריטית, ומשפיעה באופן ישיר על תפקודו הטוב והיעיל של מבצע ההחייאה.

  
מעוגן בחוק

  
החלטת ועדת השרים לענייני חקיקה משנת 2007, קובעת כי מכשירי הדפיברילציה יוצבו במקומות ציבוריים עם מעל 500 איש. בין המקומות המוגדרים כמחויבים בהצבת מכשיר זה נמנים: קניונים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות, שדות תעופה ונמלים, תחנות מרכזיות של תחבורה ציבורית, רכבות ואניות נוסעים, אצטדיוני ספורט, בתי אבות, בתי כלא, בתי מלון, בריכות שחייה וחופי רחצה, חדרי כושר ומקומות עבודה גדולים.

  
מכשירי דפיברילציה מבית אריאל מדיק

  
בחברת אריאל מדיק, תוכלו למצוא מגוון של דפיברילטורים, עם הנחיות ברורות ופשוטות בעברית. מכשירים אלו מותאמים לשימוש במקומות ציבוריים ופרטיים ומכילים את הפונקציות השונות בהתאם לצרכים ולדרישות. יש לזכור, שבענייני הצלת חיים, פשוט לא משחקים. היו ערניים וזכרו שכל אחד מכם ברגע האמת יכול להיות מציל חיים.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה