מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחרונה צצות מגוון חברות שמבטיחות פיצויים כאלה ואחרים לעובדים שחלו או נפצעו במהלך עבודתם.

אין ספק שפעילותם מבורכת אך רבים מהפונים אליהם היו מעדיפים שלא להזדקק לשירותיהם של אותן חברות. ואכן, ברבים מהמקרים ניתן היה למנוע או לצמצם את אותם נזקים עתידיים לו רק היה בנמצא ציוד עזרה ראשונה תקין.

משה(שם בדוי) הועסק כסדרן סחורה באחת מרשתות המזון הגדולות. יום אחד התבקש משה לעלות על סולם ולהוריד סחורה ממדף גבוה. משה טיפס על הסולם החליק ונחבל בידו. מנהל הסניף שחש לעזרתו של משה עזר למשה לקום נתן לו כוס מים וביקש ממנו כי ימשיך בעבודתו. במהלך אותו היום סבל משה מכאבים בידו, אולם למגיש עזרה ראשונה במקום לא היה ציוד עזרה ראשונה תקין ורק בתום יום העבודה פנה משה לטיפול רפואי. הממצאים הרפואיים הצביעו על שבר חמור בידו הימנית של משה המחייב ניתוח הכרוך באישפוז ובאבדן של ימי עבודה. הרופא שבדק את משה כתב בדו”ח הרפואי כי לו היו מקבעים את ידו של משה בעזרת משולש וסד קיבוע הנמצא בתכולה של כל תיק עזרה ראשונה תקני, הפציעה אומנם לא הייתה נמנעת, אך היא הייתה מסתכמת בגבס ובהיעדרות חלקית מהעבודה. משה כמובן תבע את מקום העבודה, אך ללא ספק ניתן היה לצמצם באופן ניכר את הנזק שנגרם למשה לו רק היה במקום ציוד עזרה ראשונה תקין.

בחכמה שלאחר מעשה הזדרז מנהל הסניף לרכוש ציוד עזרה ראשונה תקני, אך למשה זה יחזיר את ימי העבודה האבודים ואת הסבל ועוגמת הנפש שנגרמו לו.

אנחנו אמנם לא בוחרים האם להיפצע, אך כפי שהוכח ניתן לצמצם את הנזקים העתידיים לו רק היה בנמצא ציוד עזרה ראשונה תקין.

למבחר ערכות עזרה ראשונה הקלק כאן: תיק עזרה ראשונה.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה