מוקד ארצי :  03-9072734

ציוד רפואי זוהי הגדרה שמקיפה תחומים רבים בעולם המונחים הרפואי שתחת הקטגוריות ותתי הקטגוריות שלו ניתן למצוא פריטים זוטרים כגון כפפות גומי וכלה במכשירים מצילי חיים כגון ציוד החייאה וגם דפיברילטור – מכשיר שנועד לתת זרם חשמלי לאדם שאיבד את הכרתו עקב התקף לב.

שערו בדעתכם כי במהלך יום עבודה תקני לחלוטין תוקף אתכם לפתע כאב ראש נוראי שהפתרון הזמין שלו נראה במרחק נטילת כדור אקמול או שניים, אלא שלאכזבתכם הרבה, מנהלת המשרד מחמיצה פנים ומתנצלת כי שכחה לרכוש אקמול ובדיוק אזלו הכדורים האחרונים מהמלאי… בחברות רציניות מצב שכזה לא יכול לקרות.

כיום כל חברה שמתנהלת באופן תקין מתקצבת הוצאות משרדיות שבעבר היו נראות כלא רלוונטיות וכיום הן בגדר חובה. בחברות גדולות המעסיקות מספר רב של עובדים – רכישה של ציוד רפואי נעשית לכתחילה מתוך הבנה כי העסקת מספר רב של עובדים משמעותה לקיחת אחריות לצרכים שלהם ואף לחיים שלהם. ואם כבר העלנו את העובדה כי ציוד רפואי כולל גם מוצרים מצילי חיים, הלא שמשרדי הממשלה קבעו תקנון לפיו ככל שמספר העובדים רב יותר, כך גם הדרישות עבור הציוד הרפואי הנרכש הינן נרחבות יותר , ומקיפות יותר מצבים הסתברותיים אשר עשויים להתרחש מבחינה סטטיסטית. כך למשל מפעל שמעסיק 150 עובדים יידרש לרכוש תיק עזרה ראשונה עם מפרט שהותאם במיוחד למפעלים המעסיקים עד 150 עובדים.

ציוד רפואי אינו בגדר שיקול כלכלי. להוציא את העובדה שהוקרת חיי אדם היא ערך עליון ואין שום סכום שישווה לכך, במקומות ציבוריים מסוימים אי-אחזקת ציוד רפואי על פי קריטריונים המשקפים את פועלו של אותו העסק – הינה עבירה מובהקת על החוק. כך למשל כאשר מדובר בבריכות שחיה – רכישת ציוד רפואי קודמת לפרסום על פתיחת עונת הרחצה. רכישה שכזו אינה מתבצעת לפי רחשי ליבו של המציל וממונה הבריכה שבמקום, אלא על פי מפרט מדוקדק שמקיף את כל צרכי המקום ואף את הכמויות הנצרכות לכל מוצר ועניין.

אגב ציוד רפואי, אם חככתם בדעתכם מניין רוכשות קופות החולים את כל הציוד הרפואי שברשותן, הלא שככל שאר החברות במשק – אף הן עובדות ישירות מול חברות העוסקות במכירה של ציוד רפואי, מה שאומר שגם מוסד שכל מהותו משקפת רפואה ובריאות – פועל על פי נהלים ברורים כשזה מגיע למפרט של ציוד רפואי המותאם בדיוק לצרכיו.

כעת כל מה שנותר לנו לעשות זה להביט לרגע מסביבנו ולראות במבט חדש את  מה שנעלם מראייתנו עד כה – ציוד רפואי נמצא כמעט בכל תחום או מקום שאנו מגיעים אליו ואף-על-פי שאנו אנשים טובים ומאמינים שרק טוב יבוא בדרכנו מעתה ועד עולם, הלא שגם כאב קטן – יכול להעפיל על יום שהבטיח להיות גדול.

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה