מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיפור שלפניכם פורסם בכלי התקשורת השונים. הסיפור מדבר בעד עצמו: אברך, למד קורס עזרה ראשונה במרכז להדרכה ולציוד עזרה ראשונה והציל את החיים של אבא שלו !

חופשת בין הזמנים, ימים בהם אין לימודים סדירים בישיבות ובכוללים נועדו לצורך התאווררות וצבירת כוחות מחודשים. עשרות בחורי ישיבה ואברכי כוללים ישבו גם בימי בין הזמנים ולמדו. אלא שהפעם מדובר לא בלימודים תורניים, אלא בלימודים להצלת חיים.

ברחבי הארץ נערכו מספר גדול של קורסי החייאה ועזרה ראשונה המיועדים עבור הציבור החרדי. את הקורסים הדריכו צוותים של מרכז ההדרכה בעזרה ראשונה. ובהם מדריכים דתיים וחרדיים שהינם חובשים בכירים, סטודנטים לרפואה ומוסמכים להדרכה.

הקורסים התקיימו  בערים החרדיות. במהלך הקורסים הקיפו תכנים רבים ונלמדו עשרות מקרים שונים בהן יש צורך בסיוע להצלת חיים.  בין היתר טיפול במקרים של כוויות, חתכים, פגיעות ומחלות שונות במערכות העצבים, מערכת הדם והנשימה. בקורסים לעזרה ראשונה והחייאה, הושם דגש רב על נושאי ההחייאה לילדים ותינוקות. כאשר בחלק מהקבוצות תורגל השימוש במכשיר ההחייאה המתקדם שנועד לטיפול במקרים של דום לב.

מנהל מרכז ההדרכה מר אריאל הקר מסר כי המטרה להכשיר במהלך הקורסים ברחבי הארץ אנשים רבים ככל הניתן, במטרה שיעניקו סיוע ראשוני ומקצועי עד להגעת צוותי החירום. אריאל מציין כי לאורך השנים, ההדרכה והלימוד הוכיחו את עצמם כיעילים ואף מצילים חיים. במרכז ההדרכה בעזרה ראשונה אנחנו רגילים לקבל טלפונים ופקסים נרגשים על תלמידים שעברו קורס עזרה ראשונה ולאחר תקופה הצילו חיים בזכות הלימוד וההדרכה.

אלא שהפעם, בבוקרו של המבחן המסכם, עוד בטרם הסתיים הקורס, קיבלנו פניה מאחד האברכים ברחבי הארץ בה הוא מבקש להעדר מהמבחן כיון שהוא נמצא בסמוך למיטת אביו בבית החולים. וזאת לאחר שאמש הציל האברך את חייו של אביו. ‘חזרתי הביתה וראיתי את אבי שיחי’ עם קשיי נשימה, מהר מאוד הבנתי כי אני רואה לנגד עיני את כל הסימנים המעידים על מצב חירום. ללא כל חשש הבנתי באיזה מצב חירום מדובר, פעלתי וטיפלתי ע”פ הנלמד, בקור רוח ובמקצועיות. והבוקר ברוך השם אבא חזר להכרה.

במרכז ההדרכה בעזרה ראשונה מציינים בסיפוק רב את סיומם הטוב של מקרים אלו ומבטיחים להמשיך ללמוד וללמד להצלת חיים.

 

במרכז ההדרכה ניתן להזמין ציוד עזרה ראשונה וערכות החייאה – לפי התקנים הנדרשים.

ערכת מכשיר החייאה 
תיק עזרה ראשונה
תיק חובש

 מרכז ההדרכה לשרותך : 03-9072734

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה