מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כולנו כבר מבינים את החשיבות של קורסים לעזרה ראשונה, וכמעט כל אחד מאתנו עבר קורס עזרה ראשונה ברמה כזו או אחרת במהלך חייו. אך האם אנו באמת זוכרים את כל מה שלמדנו אי אז בשנות התיכון או הצבא? האם בעת הצורך אכן נדע להציל חיים?

בדיוק בשביל זה ישנם קורסי ריענון עבור מגוון רמות של קורסי עזרה ראשונה. ניתן לרענן תעודות עזרה ראשונה ותעודות החייאה אשר תוקפן עומד לפוג, על ידי קורס ריענון המותאם לדרישות הספציפיות של התעודה.

קורס ריענון עזרה ראשונה מוצע בדרך כלל לאנשי מקצוע אשר עבודתם דורשת משנה זהירות, ואשר נתקלים במצבי סיכון באופן די תדיר. בין אנשי המקצוע הללו תוכלו למצוא רופאי שיניים, נהגי אמבולנס ומדריכי ירי, אשר ריענון התעודה שלהם צריך להיעשות בהתאם לדרישות משרד הבריאות. אנשי מקצוע נוספים הנתקלים במצבי סיכון או פגיעה באופן תדיר הם קהילת המורים, גננות ומטפלות ומדריכי של”ח לנוער. גם עבור אנשי מקצוע אלו יש קורסי ריענון ייעודיים העומדים גם בדרישות משרד החינוך.

 

פלח מקצועי חושב ביותר, העוסק בהצלת חיים כמעט כל יום הוא המצילים. קורס ריענון מצילים נמשך 7 שעות, וכפוף לדרישות ופיקוח משרד התמ”ת ומשרד הפיקוח על המצילים. בקורס מרעננים את נושאי ההחייאה, טיפול במצבי חירום רפואיים, וטיפול בשברים. ריענון המצילים כולל החייאה בסיסית במבוגרים, ילדים ותינוקות עם / בלי מכשור, ידע בסיסי במצבי חירום רפואיים כגון אפילפסיה, שבץ, עילפון, אסטמה, סוכרת או חנק, וטיפול בפגיעות חום וקור. כמו כן, קורס הריענון כולל מידע על פגיעות בעלי חיים, וכן ריענון מעשי על דרכי הטיפול בנפגעי עמוד שדרה צווארי, פגיעות של שטפי דם והלם, וקיבוע שברים. הקורס מיועד למצילים בעלי תעודת מציל, אשר כבר עברו הכשרת מצילים, ורוצים לרענן את זיכרונם כדי לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

ניתן להזמין את אריאל מדיק לבית או לעסק, כדי להעביר קורס ריענון עזרה ראשונה תמציתי או מקצועי. אופציה נוספת היא הגעה למרכז ההדרכה של אריאל מדיק באלעד, עבור קורס הריענון השבוע המתקיים שם.

המאמר נכתב כידע בלבד ולא כסמכות רפואית . בשום אופן אין לבצע כל פעולה על סמך המאמר.  ואין כותב המאמר או מי מטעמו לוקח אחריות כלשהי.

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה