מוקד ארצי :  03-9072734

מהו דפיברילטור ?

דפיברילטור הינו מכשיר החייאה, שמטרתו לאבחן חולה שהתמוטט האם נמצא בדום לב או בהפרעת קצב. במידה והחולה נמצא בהפרעות קצב , הדפיברילטור ימליץ על מתן שוק חשמלי. בנוסף לכך הדפיברילטור הינו מכשיר פשוט וקל להפעלה, ומסייע במתן הוראות פשוטות במקרי חירום. לא צריך הכשרה רפואית מיוחדת על מנת להשתמש בדפיברילטור ולכן הוא זמין לכלל האוכלוסייה במקומות ציבוריים.

זמינות הדפיברילטור
בשנת תשס”ח, 2008, חוקק חוק “הצבת מכשירי החייאה במקומות ציבוריים”  שקבע כי  “מחזיק מקום ציבורי יציב במקום הציבורי, במקום מרכזי ונגיש, מכשיר החייאה אחד לפחות.”
בעקבות ריבוי מקרים בהם הזדקקו למכשיר החייאה ולא היה  מכשיר זמין, עסקים רבים רכשו מכשיר דפיברילטור לעסק אפילו אם אינם היו מחויבים לרכוש זאת ע”פ החוק. מחיר הדפיברילטור אינו יקר אך למרות זאת הרבה אנשים שאינם זקוקים לדפיברילטור באופן קבוע, ומעוניינים לאבטח אירוע מבחינה רפואית, בוחרים בדרך הנוחה והזולת יותר והיא השכרת דפיברילטור.

אבטחת אירועים

כיום רוב האנשים הבינו שכשאר מדובר באירוע גדול – ישר פונים לחברת אבטחה רפואית לאירועים על מנת לוודא שאם חלילה יקרה משהו יהיה מי שיטפל. באירועים קטנים מסתפקים בערכה קטנה של חבישה והמגדילים ראש ישכירו חובש או מגיש עזרה ראשונה. אך גם חובש ללא ציוד לא יכול לטפל ביעילות ובאפקטיביות במקרים של הפרעות קצב או דום לב ללא דפיברילטור תקין. לכן הרבה אנשים היום אינם לוקחים את הסיכון ובוחרים להשכיר דפיברילטור.

השכרת דפיברילטור

מה היתרונות של השכרת דפיברילטור?
אם למשל אני עובדת בעסק בו מצוי דפיברילטור בכל זמן נתון, וגרה בסמוך לקופת חולים. לכן ברוב הזמן אני נמצאת ליד דפיברילטור זמין, ואין לי צורך בקניית דפיברילטור לעצמי. אך המשפחה רוצה לארגן קאמפינג בצפון, או טיול בת מצווה לקטנה. אפילו חופשה משפחתית. הדפיברילטור נייד ולא כבד, ומחיר ההשכרה נוח. כמו כן הוא עומד בתקנים של משרד הבריאות ועובר בדיקות תקופתיות אצל אנשים שמומחים לכך!

ב”אריאל מדיק” תוכלו להשכיר מכשיר החייאה – דפיברילטור לכל מטרה: טיול, אירוע משפחתי, מסיבה ועוד.

המאמר נכתב כידע בלבד ולא כסמכות רפואית . בשום אופן אין לבצע כל פעולה על סמך המאמר.  ואין כותב המאמר או מי מטעמו לוקח אחריות כלשהי.

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה