מוקד ארצי :  03-9072734

בכל אחד מקורסי ההחייאה המועברים מידי שנה לאלפים ברחבי הארץ, מוזכר לבטח הדפיברילטור. דפיברילטור? מהו, בכלל? בתוך כל אותם משפטים מחיי היום יום שלנו, יתכן כי אינו מוזכר כלל; יתכן. אך כאשר בהצלת חיים עסקינן, ניתן לו, לדפיברילטור, מקום של כבוד.

דפיברילטור, הקרוי גם מכשיר החייאה, נועד לסייע במקרים של שיבוש מערכות הלב. בעזרת אלקטרודות עוזר הדפיברילטור ללב לחזור לפעילות תקנית. מה שאומר, שבכל מקרה של התקף לב, חלילה, הראשון שמגיע להציל את המצב הוא הדפיברילטור. ישנם כמה סוגים של דפיברילטורים. הנפוצים ביותר הם הדפיברילטור האוטומטי והחצי-אוטומטי. כשהדפיברילטור החצי-אוטומטי דורש ידע מוקדם ופועל במהירות וביעילות רבה יותר, ודפיברילטור אוטומטי משמש עזרה ראשונה במקרים בהם אין ידע רפואי מוקדם. בבתי חולים, לעומת זאת, תמצאו לרוב דפיברילטור ידני. תפוקתו של דפיברילטור זה, אומנם עולה על אחרים, אך על מנת שלא לגרום נזק, השימוש בו מוגבל למקצוענים בלבד.

לפני כ-10 שנים, בשנת תשס”ח, נקבע בישראל חוק דפיברילטור. חוק הדפיברילטור קובע, כי בכל מקום ציבורי העשוי למנות מעל 500 איש, צריך להימצא בהישג יד מכשיר דפיברילטור אוטומטי תקין, על כל צרה שלא תבוא. כמו כן, על-פי חוק, חייב כל בית ספר עם 200 תלמידים ומעלה, בהחזקת מכשיר החייאה- דפיברילטור אוטומטי. על מנת להנגיש את המכשיר ברגעים קריטיים ולמנוע את החמרת המצב. דפיברילטור המוצב בבתי ספר יהיה דפיברילטור אוטומטי, על מנת לאפשר שימוש יעיל גם ללא ידע מוקדם.

עובדתית, מקרי מוות רבים נקבעו בעקבות מחלות לב. טיפול מהיר, תוך 7 דקות מרגע ההתמוטטות, עשוי היה להציל כ- 80% מהמקרים. הצבת דפיברילטור, היא ההשתדלות הטובה ביותר על מנת להציל ממקרים אלו. כאשר יש סיכון גבוה להתקף, כאשר בני הבית מעל לגיל 50 או חולי לב, הצטיידות בדפיברילטור ביתי חשובה ביותר. הדפיברילטור הביתי עשוי באופן נח לתפעול ולשימוש ויש בו תועלת רבה בהצלת חיי אדם.

מחיר דפיברילטור כזה, נע לרוב בטווח המחירים שבין 5,000 ל- 6,000 ₪ ואם לדבר על התועלת שהוא מביא, הרי שהבריאות שווה כל מחיר. עם כל זאת, ב’אריאל מדיק’, תוכלו להרוויח פעמיים: מבחר דפיברילטורים במחירי מבצע. כמו כן, דפיברילטורים במחירים משתלמים ובהתאמה אישית לצרכים שלכם והעיקר- תצאו מרוצים!

אה… ועוד משהו: באריאל מדיק ממליצים לכם לא לשכוח כי הצחוק בריא ללב.

המאמר נכתב כידע בלבד ולא כסמכות רפואית . בשום אופן אין לבצע כל פעולה על סמך המאמר.  ואין כותב המאמר או מי מטעמו לוקח אחריות כלשהי.

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה