מוקד ארצי :  03-9072734

מחלות לב, הן בין המחלות העיקריות הגורמות לתמותה בעולם המערבי, כאשר בישראל, הם מהוות את הגורם השני לתמותה (לאחר סרטן). למרות שמדובר בנתונים מדאיגים במיוחד, חשוב לדעת, שבמקרה של הדום לב, ניתן לבצע החייאה על ידי מכשיר החייאה מתקדם וייחודי, היכול להציל חיים בפשטות ובקלות.

דפיברילטורים- מכשיר החייאה מתקדם

דפיברילטור, הוא מכשיר החייאה שנועד להחזיר את קצב הלב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב בזמן החייאה באמצעות אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב.מדובר על מכשיר חיצוני שמיועד לכולם- כולל אנשים שאין להם שום ידע או רקע מקדים בעולם הרפואה או בנושא הצלת חיים. כאשר מפעילים את מכשיר הדפיברילטור בתוך דקה מרגע ההתמוטטות, ניתן להציל ב-90% מן המקרים חיי אדם!

דפיברילטור לעסק

החלטת ועדת שרים לענייני חקיקה משנת 2008, קובעת שבכל מקום ציבורי, יש להציב מכשיר דפיברילטור. המקומות העיקריים בהם יש להציב מכשירי החייאה, מקומות אשר נמצאים בהם לפחות 500 איש, ביניהם: קניונים, משרדי ממשלה, תחנות מרכזיות, שדות תעופה ונמלים, אצטדיוני ספורט, מכוני כושר, אוניות, מטוסים, בתי מלון וחופי רחצה ועסקים שונים. לפי החוק, הצבת מכשיר החייאה במקומות ציבוריים, צריכה גם לכלול שילוט עם מיקומו המדויק, שבעת הצורך, ידעו מיד לאן לגשת.

 

דפיברילטור למוסדות

 

כחלק מהחוק של הצבת המכשירים במקומות ציבוריים, יש להציבדפיברילטורים גם במוסדות להשכלה גבוהה, בהם לומדים כ-500 איש לפחות. ככל שמספר האנשים במקום עולה, כך גדלה האפשרות לאירועי חירום, כולל מקרים של דום לב. עצם הצבת המכשיר במקומות אלה, יכולה לספק מלבד הצלחת חיים, תחושת מרגוע, שבכל מקרה שיבוא, בכל מקום ובכל רגע נתון יהיה ניתן באמצעות מכשיר ההחייאה המתקדם להציל חיים, גם אם הצוות הרפואי שהוזעק למקום מתעכב.

 

דפיברילטור- הוראות תפעול

 

התפעול של הדפיברילטור פשוט וברור, עבור כל אדם, ומגיע עם הנחיות קוליות ופשוטות בשפה העברית. התפעול הבסיסי של המכשיר כולל הדלקה והדבקה של האלקטרודות על המטופל. במידה ויש למטופל הפרעה בקצב הלב, מכשיר ההחייאה יזהה את ההפרעה וינחה את המטפל כיצד לבצע מכת חשמל. על ידי לחיצה על הכפתור המהבהב, המכשיר יתן שוק חשמלי למטופל. האופן הפשוט, הנוח והברור בעברית של הדפיברילטור, מסייע לכל אדם להצליח להתמודד עם מקרי חירום ואירועי דום לב בפרט, ללא שום ידע קודם להציל חיי אדם. בנוסף למתן השוק החשמלי, המכשיר ינחה את המטפל מתי עליו לבצע עיסויים ובאיזה קצב (יפעיל צפצוף בקצב המתאים).

עובדים במקום עם מעל 500 איש?

במידה והנכם עובדים במקומות אשר בהם למעלה מ-500 איש, מומלץ לבדוק האם אכן מכשיר ההחייאה קיים במקום והיכן הוא ממוקם. למרות שיכול להיות שתצרכו לעבור מאדם לאדם כדי לשאול, או לכתת רגליים. מדובר בחיים שלכם ובחיים של הסובבים אתכם. השקיעו את המאמץ הקטן עכשיו, על מנת שברגע האמת תוכלו להיות רגועים כמה שאפשר. אם לא מצאתם את המכשיר בקלות ובמהירות- רצוי לתלות שילוט מתאים ותקני.

אולי יעניין אותך גם?

רענון עזרה ראשונה לגננות ומטפלות

מה לעשות כשהתינוק נחנק?

התינוק בלע משהו מסוכן? משתנק? מתקשה לנשום? אם אתם חושדים או יודעים שהתינוק שלכם בסכנת חנק, חשוב לפעול בהתאם להנחיות הרשמיות למתן סיוע ועזרה ראשונה

קרא עוד »

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה